SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

iTaxi obniża kary za odwołanie przejazdów przez pasażerów

Od połowy lutego w aplikacji iTaxi będą obowiązywały niższe kary dla pasażerów za odwołanie zamówionych przejazdów. W regulaminie wprowadzonych zostanie także kilka innych zmian.

Obecnie pasażer korzystający z iTaxi płaci 10 zł kary, jeśli odwoła przejazd ze swojej winy po złożeniu zlecenia i rozpoczęciu dojazdu przez kierowcę pod adres początkowy albo już po przyjechaniu tam przez kierowcę.

Natomiast kara wynosi 20 zł, jeśli pasażer nie wsiądzie do zamówionego samochodu po zamówieniu go i czekaniu przez kierowcę ponad 15 minut pod adresem początkowym (15 minut od przybycia pod adres początkowy bądź od godziny, na którą zostało złożone zlecenie).

Od 15 lutego kara będzie wynosić 8 zł, jeśli pasażer odwoła kurs po 2 minutach od przyjęcia zlecenia i rozpoczęcia dojazdu przez kierowcę pod adres początkowy, natomiast 13 zł - jeśli zlecenie zostanie przerwane z winy pasażera, po tym jak kierowca przyjedzie pod adres początkowy i będzie czekał ponad 10 minut (od przybycia pod adres początkowy bądź od godziny, na którą zostało złożone zlecenie).

Jednocześnie w regulaminie doprecyzowane zostaną zasady zgłaszania reklamacji, zmienione zapisy dotyczące przetwarzania danych, nowe formy płatności w aplikacji, zasady zgłaszania chęci usunięcia konta oraz zmiany dostosowujące regulamin do aktualnych przepisów prawa.

iTaxi oferuje aplikację mobilną do zamawiania taksówek, a także platformę dla ich kierowców oraz system dla firm do optymalizacji kosztów usług taksówkowych. Poprzez aplikację iTaxi można zamawiać taksówki w ponad 100 miejscowościach w całej Polsce, m.in. największych miastach.

Pod koniec ub.r. iTaxi kupiło krakowską korporację taksówkową Barbakan-iTaxi. Nie podano wartości tej transakcji. Po tym przejęciu iTaxi ma w Krakowie ponad 500 taksówek.

Według danych z KRS przychody iTaxi wzrosły z 19,84 mln zł w 2017 roku do 28,12 mln zł w 2018 roku. Jednocześnie koszty operacyjne poszły w górę z 28,65 do 38,48 mln zł, przez co strata sprzedażowa wzrosła z 8,81 do 10,35 mln zł, a strata brutto i netto - z 9,03 do 10,88 mln zł.

Prezes iTaxi Jarosław Grabowski poinformował, że firma w październiku ub.r. osiągnęła próg rentowności.

Dołącz do dyskusji: iTaxi obniża kary za odwołanie przejazdów przez pasażerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl