SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

iWoman.pl reaktywowany przez Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego

Serwis lifestylowe iWoman.pl, zawieszony przez Wirtualną Polskę ponad trzy lata temu, został przywrócony w nowej wersji. Właścicielami i szefami witryny są obecnie jej byli pracownicy Filip Kokoszyński i Wojciech Skąpski.

Article

Wirtualna Polska przejęła iWoman.pl wraz z innymi serwisami i zasobami Grupy Money.pl pod koniec 2014 roku. Na początku 2015 roku witryny lifestylowe iWoman.pl, Menstream.pl i Platine.pl przestały być aktualizowane. W ramach Grupy Money.pl iWoman.pl działał od 2009 roku.

W tym tygodniu iWoman.pl wrócił w nowej wersji, po tym jak adres serwisu kupiła od Wirtualnej Polski firma należąca do Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego. - Współtworzyliśmy ten portal. Rozwijaliśmy go, widzieliśmy w nim potencjał i nadal widzimy. Po niecałych trzech miesiącach od zamknięcia, wracamy z serwisem po redesignie z nowym contentem i nową siłą - opisują.

Filip Kokoszyński pracował w Grupie Money.pl w latach 2013-2014 roku jako projektant UX/UI. Potem pełnił podobną funkcję w zespole rozwoju produktów w Wirtualnej Polsce. Z tą firmą był związany do końca 2016 roku, odpowiadał m.in. za zmienione wersje Money.pl i o2.pl. Obecnie współpracuje także z Grupą TVN.

Wojciech Skąpski z Grupą Money.pl, a potem z Wirtualną Polską, był związany od listopada 2012 roku do kwietnia 2015 roku. Odpowiadał za dział SEO i pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarek. Potem pracował przez półtora roku jako kierownik działu SEO w Agorze i przez niecały rok jako lider technologicznego zespołu SEO w Reckitt Benckiser, a od stycznia br. jest związany z TVN, gdzie zajmuje się ruchem z wyszukiwarek.

W zespole redakcyjnym iWoman.pl są obecnie cztery osoby, docelowo ma być ich do dziesięciu.

Na stronie nie są emitowane reklamy display. - W naszych oczach to model, który tylko szkodzi internautom, nie wprowadzając żadnych udogodnień. Chcemy skupić się na skróceniu drogi użytkowniczek między inspiracją, a realizacją. W tym celu integrujemy serwis z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi projektami e-commerce - uzasadniają nowi właściciele.

- Serwis iWoman integrujemy z naszym drugim projektem - agregatorem modowym Saleroom.pl. Docelowo chcemy, by każdy dział iWoman był wyposażony w moduły e-commerce z odpowiednich branż. Współpracujemy z sieciami afiliacyjnymi i jednocześnie prowadzimy rozmowy bezpośrednie ze sklepami, których nie ma w sieciach. Będziemy także rozwijać dział Shopping o nowe kategorie tematyczne i funkcjonalności - wylicza Wojciech Skąpski.

W serwisie nie ma już forum dyskusyjnego ani blogów. - Nie chcemy odkrywać na nowo platform, które ewoluują w kierunkach social media. W zamian chcielibyśmy, aby to czytelniczki publikowały swoje treści w myśl idei „kobiety piszą dla kobiet” - opisują Kokoszyński i Skąpski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: iWoman.pl reaktywowany przez Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grzes
kibicuje Ostatni moment żeby wejść w biznes modowy.
2 0
odpowiedź
User
Popieram
W najgorszym razie 100k uu to 1k zł z AdSense. 2000k i już można przeżyć do pierwszego. A temat jest podatny.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing