J. Walter Thompson wprowadza badawczo-analityczną Intelligence Group

Sieć agencji reklamowych J. Walter Thompson utworzyła pion badań i analityki Intelligence Group. Pokieruje nią Guy Murphy, worldwide planning director w agencji odpowiedzialny za rynki Europy, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Północnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Intelligence Group będzie skupiać trzy istniejące w JWT jednostki: Sonar, Analytics i Innovation Group. Sonar jest jednostką badawczą, która wykorzystuje metody ilościowe i jakościowe do określania m.in. tendencji kulturowych. Analytics eksperymentuje z technologiami i aplikacjami do tworzenia nowych idei marketingowych. Innovation Group z kolei pomaga klientom w poznawaniu przyszłości branż, w których działają.

Na początku br. JWT uruchomiła markę Mirum obejmującą 17 agencji digitalowych z całego świata należących do tej sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia