SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jabłońska i Iwiński zmieniają Brainshop U-boot na Good

W ramach Grupy K2 rozpoczyna działanie agencja strategiczno-kreatywna Good, którą będą kierować Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński. Good zastępuje agencję Brainshop U-boot, przejmując jej klientów.

Jabłońska i Iwiński zmieniają Brainshop U-boot na Good

Rebranding Brainshop U-boot na Good wiąże się z dołączeniem do agencji Moniki Jabłońskiej, która objęła stanowisko managing directora, oraz Krzysztofa Iwińskiego, który przejął funkcję creative directora. Oboje poprzednio zajmowali takie same stanowiska w agencji Leo Burnett. Jabłońska zarządzała tam działami obsługi klienta, strategii i interactive, kierując pracami zarówno dla klientów sieciowych, jak i lokalnych. Iwiński pracował dla takich marek jak m.in. Orange, PZU, P&G, Fiat, Heineken, TP SA, Pekao SA i Królewskie, a pod jego współkierownictwem Leo Burnett zdobyła tytuł Agencji Roku KTR w 2009 i 2010 roku.

Jednocześnie do agencji Good dołączył Filip Szperl, obejmując funkcję senior copywritera. Wcześniej był związany z Leo Burnett i DDB. W agencji nadal pracuje jako strategic director Maciej Obuchowicz, założyciel Brainshop U-boot. Poprzedni managing director firmy Jakub Krawczyk jest obecnie digital & operations directorem, a poprzedni creative director Dariusz Szubiak - senior art directorem.

W Good pracuje teraz 10 osób - 7 z zespołu Brainshop U-boot oraz Jabłońska, Iwiński i Szperl. Agencja kontynuuje obsługę klientów Brainshop U-boot, takich jak Volvo, Discovery Chanel i - w zakresie współpracy projektowej - TLC.

- Jesteśmy przekonani, że na rynku jest do zagospodarowania spory obszar dla dobrej komunikacji i tylko taką zamierzamy kreować:  skuteczną, mocno osadzoną w dobrych cechach produktów, angażującą i kompleksową, opartą na jednej idei, łączącej potrzeby marki i jej odbiorców - deklaruje Monika Jabłońska. - Nasze kompetencje związane ze zintegrowaną komunikacją marketingową będziemy rozwijać równolegle tak w K2, jak i w nowej agencji. Nasi dotychczasowi klienci mogą liczyć na to, że kreacja, która osadzona jest silnie w internecie będzie rozwijana w innych mediach, naszymi własnymi siłami - dodaje Janusz Żebrowski, prezes K2.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jabłońska i Iwiński zmieniają Brainshop U-boot na Good

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl