SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind

Do zespołu Future Mind dołączył Jacek Dziura, który objął nowo powołane stanowisko head of marketing.

Jacek DziuraArticle

Dziura będzie odpowiedzialny za kreowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych. Do jego zadań będzie należeć także wzmocnienie wizerunku marki na rynkach międzynarodowych.

– Cieszymy się, że dołącza do nas doświadczony manager, który zna nowe technologie i rozumie branżę, w której działamy. Jacek ma doświadczenie w pracy z organizacjami, które rosną szybko, a ich potrzeby marketingowe równie szybko się zmieniają. Wyjście z marką Future Mind poza Polskę wymaga testowania wielu pomysłów oraz bieżącego ich analizowania. Na co dzień dużą wagę przywiązujemy do danych i również, zespół marketingu kierowany przez Jacka będzie pracował w ten sposób – mówi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind.

Jacek Dziura ostatnio w Grupie iCEA

Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W ostatnich latach, jako chief marketing officer, a następnie członek zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty w Polsce i za granicą dla takich marek jak: Tpay, Fibaro, Grupa Sare czy Booking.com.

Jest absolwentem Akademii Obrony Narodowej w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anon
Artykuł o zmianie pracy BEZ komentarzy oznacza, że podmiot liryczny jest nieznany. A więc - pierwszy! 🙂
odpowiedź