Jacobs z okazji 125. urodzin z wizerunkową kampanią

Pod hasłem "125 lat doskonałości w filiżance" wystartowała wizerunkowa kampania marki Jacobs (JDE).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jacobs z okazji 125. urodzin z wizerunkową kampanią

Kampania trwa od 8 marca do 30 kwietnia. Obejmuje reklamę internetową w serwisach horyzontalnych m.in. na portalach onet.pl, wp.pl, gazeta.pl oraz na kanałach social media (Facebook,  Instagram i YouTube). W ramach działań promocyjnych zaplanowane zostało także wsparcie w punktach sprzedaży.

Istotnym elementem kampanii będzie również ogólnopolska loteria konsumencka, a aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy Jacobs i zarejestrować paragon lub fakturę na stronie kawajacobs.pl/125lat.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Saatchi&Saatchi. Media internetowe zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek