Jadalny billboard reklamuje przekąski Nakd (wideo)

Firma Natural Balance Foods promuje przekąski Nakd billboardem wykonanym z owoców i orzechów. Zachęca konsumentów, by wybrali swój ulubiony smak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Natural Balance Foods otworzył właśnie w tym tygodniu sklep z przekąskami Nakd w centrum handlowym Shepherds Bush Westfield. By zachęcić konsumentów do swoich produktów, nieopodal zainstalował billboard całkowicie wykonany z jadalnych produktów, głównie owoców i orzechów. Stworzono z nich napis „Znajdź swój ulubiony”. Hasło to jest też oficjalnym tagiem kampanii marki.

Jadalny billboard powstał po to, by zaprezentować konsumentom różnorodność przekąsek marki Nakd pozycjonowanych jako szybkie, wygodne i zdrowe. Każdy z konsumentów może się nimi bezpłatnie poczęstować.

We've been busy spreading big smiles with our simply yummy Nakd goodies at the #FINDYOURFAVE board this week! Which flavour have you not tried yet? Posted by nakd Wholefoods on 12 września 2015

Klip pokazujący, jak powstawał jadalny billboard, zamieszczono m.in. na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Klasyczne reklamy pojawią się w prasie oraz na ulicach Londynu.

Działania dla Natural Balance Foods realizuje agencja Total Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję