SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W McDonald's można komponować indywidualne oferty. W reklamie Maffashion i Rezigiusz (wideo)

Sieć McDonald's Polska zaoferowała swoim klientom tworzenie indywidualnych ofert. Mogą z tego skorzystać użytkownicy aplikacji mobilnej. Projekt promują Maffashion i Rezigiusz.

Article

W kampanii McDonald's zachęca: „W McDonald’s każdy z nas może być sobą i każdy może tworzyć OkazYeah! na swój własny sposób”.

Bohaterami kampanii promującej akcję są Maffashion i Rezigiusz.

Za kreację, strategię i zarządzanie projektem odpowiada agencja Isobar Polska, a dom mediowy OMD zadbał o planowanie i zakup mediów.

Główny spot promujący kampanię oraz inne formaty cyfrowe to owoc współpracy Isobar Polska z agencją DDB Warszawa oraz Studiem Filmowym OTO.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W McDonald's można komponować indywidualne oferty. W reklamie Maffashion i Rezigiusz (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
2forYou
"Ja poproszę o więcej cukru. A ja o więcej soli."
11 0
odpowiedź
User
Katerina
Ta Maffashion ładna dziewczyna, wprawdzie nie jadam w mc ale spot fajnie zrealizowany.
1 5
odpowiedź
User
fake news
Reklama kłamie, wcale nie da się w aplikacji wybierać produktów wskazując na nie - odpowiada się na jakieś durne pytania w stylu "czy jesteś bardzo głodny", "jaki typ mięsa", "a może frytki do tego" i patrzy, co apka zaproponuje.
5 1
odpowiedź
User
Ja
Serio nie można już zatrudnić do reklamy normalnych ludzi, którzy nie kojarzą się z socialmediami, tylko jakieś sztuczne wytwory internetu?
1 0
odpowiedź