SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NBC Universal wprowadza 30 kanałów FAST

NBC Universal uruchamia 30 bezpłatnych kanałów z reklamami w streamingu (tzw. FAST).

Podstawę oferty programowej nowo powstałych kanałów FAST będą stanowiły wybrane archiwalne sezony popularnych seriali i programów, takich jak "Saturday Night Live", "The Real Housewives" i "Keeping Up with the Kardashians". Oferta obejmuje również "Domek na prerii", "Napisała: Morderstwo", "Byle do dzwonka", a także sitcomy oparte na gatunkach, filmy akcji, kryminały, westerny i horrory.

Na osobnych kanałach będą nadawane informacje lokalne i krajowe (NBC News NOW, lokalne stacje informacyjne NBC) i hiszpańskojęzyczne treści (Telemundo).

Pakiet 30 kanałów FAST od NBCUniversal ma zostać uruchomiony już tego lata.  Będzie dostępny na Amazon Freevee i Xumo Play.

Wszystkie kanały streamingowe będą dostępne bezpłatnie i zawierać będą  reklamy.

Kanały FAST coraz bardziej dochodowe

Firma analityczna Omdia szacuje, że darmowe stacje z reklamami w streamingu (FAST) wygenerują w 2023 roku przychody w wysokości 6,3 mld dol. Aż 80 proc. przychodów pochodzić będzie ze Stanów Zjednoczonych.

Z kolei prognozy brytyjskiej firmy analitycznej Digital TV Research mówią o 18 miliardów dolarów globalnych przychodów z kanałów FAST w 2028 roku. To trzykrotnie więcej niż 6 miliardów dolarów odnotowanych w 2022 roku. Prognoza mówi, że w samych Stanach Zjednoczonych na usługach FAST nadawcy zarobią 9,8 mld dol.  w 2028 roku.

Dołącz do dyskusji: NBC Universal wprowadza 30 kanałów FAST

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolik
Rynek reklamowy nie może wyżywić 200 kanałów linearnych a myślą, że wyżywi tysiące kanałów FAST?
7 4
odpowiedź