SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce wygrywa z „True love” w Siódemce

Pierwsze cztery odcinki nowego codziennego randkowego show Siódemki programu „True love” oglądało średnio 284 tys. widzów. Lepszą widownię - 316 tys. osób - notuje konkurencyjny program „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„True love” w Siódemce oglądać można w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia pierwszych czterech premierowych odcinków randkowego programu wyniosła 271 tys. osób. Przełożyło się to na 2,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 27 lutego. Śledziło ją średnio 284 tys. osób.

„True love” to polska wersja formatu o takim samym tytule, który spółka Warner Bros. Discovery stworzyła we współpracy z Dare Television w zeszłym roku na potrzeby Discovery+ w Szwecji. Roboczo projekt w naszym kraju nazywał się „Prawdziwa miłość”.

Formuła programu polega na tym, że sześć singielek i sześciu singli pragnących znaleźć miłość zamieszkuje w luksusowym hotelowym kurorcie. Ich celem jest dobieranie się w pary z innymi uczestnikami programu. Relacje uczestników badane są wykrywaczem kłamstw. Zwycięska para, która najlepiej przejdzie test (a jednocześnie stworzy szczerą relację), otrzymuje nagrodę finansową.

Aktualnie trwają zdjęcia do „True love”, program nagrywany jest w Kolumbii. Za produkcję wykonawczą odpowiada Golden Media Polska (producent odpowiedzialny m.in. za „Hotel Paradise”). Gospodynią show jest Edyta Zając.

Lepsze wyniki „Love Island - Wyspa miłości 7” w Czwórce

Tego samego dnia o 21.00 (również od 27 lutego) Czwórka pokazuje konkurencyjny show „Love Island. Wyspa miłości 7” (poprzednie sześć sezonów pokazywał Polsat). Pierwsze cztery odcinki randkowego programu w TV4 miały średnio 368 tys. oglądających, co daje stacji odpowiednio 2,99 proc., 5,02 proc. i 4,25 proc. udziału.

W analizowanym okresie najwyższą widownię zgromadził czwarty odcinek, który miał 443 tys. widzów.

„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.

Siódma edycja „Love Island. Wyspa miłości” realizowana będzie ponownie w hiszpańskiej Andaluzji. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 3,07 proc., a Czwórki - 2,82 proc.

Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce wygrywa z „True love” w Siódemce

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hghk
Oba to medialnakila
odpowiedź
User
edit
True Love jak na debiut przyzwoite wuniki. Love island ostry zjazd i nie ma się co dziwić, bo to coraz gorsze się rboi
odpowiedź
User
fkvith
Uwielbiam True Love:) A Love Island nie oglądam od dawna, nudne to już
odpowiedź