Gmail ma 3-5 razy więcej użytkowników niż platformy mailowe Onetu i WP, ale przyciąga na krócej

Zdecydowanie najpopularniejszą platformą mailową w Polsce pozostaje Gmail, przy czym nieco więcej czasu użytkownicy spędzają w analogicznych witrynach Wirtualnej Polski, Onetu i o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Gmail ma 3-5 razy więcej użytkowników niż platformy mailowe Onetu i WP, ale przyciąga na krócej

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie br. Gmaila, stanowiącego platformy Google’a w kategorii mailowej, odwiedziło 21,82 mln polskich internautow, co przełożyło się na 73,46 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie godzinę, 20 minut i 22 sekundy.

Niżej w zestawieniu są platformy mailowe czołowych portali, przyciągające każdego użytkownika średnio na ponad godzinę. WP Poczta (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 6,48 mln odwiedzających, godzinę, 44 minuty i 9 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 21,83 proc. zasięgu, Onet Poczta (Ringer Axel Springer Polska) - 4,06 mln użytkowników, godzinę, 22 minuty i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 13,68 proc. zasięgu, Poczta Interia - 3,52 mln internautów, godzinę, 5 minut i 24 sekundy średniego czasu oraz 11,85 proc. zasięgu, a o2 poczta (Grupa Wirtualna Polska) - 3,23 mln użytkowników, godzinę, 28 minut i 23 sekundy średniego czasu oraz 10,88 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twitter-i-wykop-ze-wzrostami-pol-godziny-krocej-na-tiktoku-i-snapchacie-top-platform-spolecznosciowych,7169729296238209a ##

Dużo mniej popularne są witryny mailowe innych portali. Na Yahoo taka sekcja miała 638,8 tys. odwiedzających, 12 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania i 2,15 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl (Agora) - 573,2 tys. użytkowników, 14 minut i 11 sekund średniego czasu oraz 1,93 proc. zasięgu.

Aplikacja Microsoft Outlook przyciągnęła 2,2 mln internautów (co dało 7,43 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 18 minut i 19 sekund. myMail zanotował 222,1 tys. użytkowników, 9 minut i 52 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 0,75 proc. zasięgu, a aplikacja Poczta Email - 180 tys. odwiedzających, 30 minut i 27 sekund przeciętnego czasu oraz 0,61 proc. zasięgu.

grafika

Miesiąc do miesiąca Gmail zyskał 656,1 tys. internautów oraz 5 minut i 42 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (to odpowiednio 3,1 i 7,6 proc. w górę).

WP Poczta osiągnęła wzrost o 25,3 tys. użytkowników (0,4 proc.) oraz 2 godziny i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania (2,7 proc.), Poczta Interia - 61,1 tys. internautów (1,8 proc.) oraz minutę i 21 sekund średniego czasu korzystania (2,1 proc.), Poczta o2 - 1,6 tys. użytkowników (0,1 proc.) oraz 2 minuty i 40 sekund średniego czasu (3,1 proc.), a aplikacja myMail - 24,9 tys. internautów (12,6 proc.) oraz 3 minuty i 29 sekund średniego czasu (54,5 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-onet-zwiekszyl-przewage-nad-wp-pl-spadki-o2-pl-i-fakt-pl,7169731148748929a ##

W witrynie mailowej Onetu przy spadku liczby odwiedzających o 35,5 tys. (0,9 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 3 minuty i 40 sekund (4,6 proc.).

Aplikacja Microsoft Outlook straciła 63,8 tys. internautów (2,8 proc.) oraz 4 minuty i 38 sekund średniego czasu korzystania (20,2 proc.), a Poczta Email - 31,6 tys. użytkowników (14,9 proc.) oraz 6 minut i sekundę przeciętnego czasu (16,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem