SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jak szukamy i oglądamy wideo online

Tworzone przez użytkowników treści tekstowe i wideo stanowią obecnie 13 procent całej zawartości Internetu, w porównaniu do 1 procenta przed trzema laty.

Jak szukamy i oglądamy wideo online

Jak wynika z danych firmy Bear Stearns, ponad 3/4 amerykańskich internautów szuka treści wideo w serwisach zajmujących się konkretnie tą tematyką (np. YouTube).

Podobna liczba użytkowników korzysta z linków przesyłanych im przez znajomych, blisko 60 procent z wyszukiwarek, a około połowa ze stron firm medialnych, takich jak MTV czy ABC.

1/3 amerykańskich użytkowników Internetu, gdyby miało taką możliwość, wolałoby oglądać wideo online na swoich telewizorach. 21 procent nie lubi oglądać klipów na ekranach swoich komputerów

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jak szukamy i oglądamy wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl