SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jaka sprzedaż tygodnika „Wręcz Przeciwnie”? Pierwsze dane

W pierwszych dwóch dniach sprzedaży czytelnicy kupili około 35 tys. egzemplarzy nowego tygodnika „Wręcz Przeciwnie” - wynika z sondażu przeprowadzonego w 50 punktach sprzedaży przez spółkę Ruch.

Jaka sprzedaż tygodnika „Wręcz Przeciwnie”? Pierwsze dane

Radości ze sprzedaży około 30 procent nakładu w ciągu pierwszych dwóch dni nie kryje Jan Piński, redaktor naczelny magazynu oraz członek zarządu spółki Sentret, wydawcy tygodnika. Jego zdaniem to oznacza, że tytuł od pierwszego numeru jest rentowny.
 
Magazyn ukazał się w poniedziałek, 26 września br. w nakładzie 120 tys. egzemplarzy. Pierwszy numer ujrzał światło dzienne z tygodniowym opóźnieniem po tym, jak 19 września spółka Ruch nie wprowadziła do dystrybucji wydrukowanego już nakładu tygodnika „Wprost Przeciwnie”. Na skutek postanowienia Sądu Okręgowego, redakcja musiała zmienić tytuł magazynu na „Wręcz Przeciwnie”.

>>> Ruszył "Wręcz przeciwnie". Protest autora jednego z tekstów: kampania antykatolicka

Magazyn „Wręcz Przeciwnie” tworzą i finansują dziennikarze, którzy pracowali w tygodniku „Wprost” zanim został on przejęty przez Platformę Mediową Point Group. Redaktorem naczelnym magazynu jest Jan Piński, były szef działu Polska we „Wprost” oraz były szef „Wiadomości” TVP1. Dla tytułu piszą także m.in. Robert Gwiazdowski, Janusz Korwin-Mikke, Wiesław Kot, Robert Leszczyński, Leszek Pietrzak oraz Paweł Zarzeczny.

>>> “Uważam Rze” liderem, traci “Polityka” i “Newsweek”

Z redakcji magazynu w tym tygodniu odeszli Tomasz Terlikowski i Sławomir Cenckiewicz. Zrobili to w proteście przeciwko okładce pierwszego numeru, która - jak podkreślali - obraziła ich uczucia religijne (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jaka sprzedaż tygodnika „Wręcz Przeciwnie”? Pierwsze dane

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
ja kupilem, wiecej nie kupie bo krotko mowiac zostalem wpuszczony w maliny. W pierwszym numerze pisał Cenckiewicz i Terlikowski, którzy w nastepnym maja już nie pisac a poki co ich teksty byly najciekawsze (mam na mysli dzialy zwiazane z polityka)
Tygodnik mial byc prawicowy a nie palikotowy:P
8 8
odpowiedź
User
Eli Marmur
Teraz 35 tys. kolejny 20 tys.
8 8
odpowiedź
User
stefan
Za wyjątkiem okładki, bardzo ciekawe, zupełnie inne od bezpłciowych tygodników jak Wprost czy Polityka, pismo.
8 8
odpowiedź
User
zumik
Pierwszy numer kupiłem z ciekawości. Następnych nie kupię ze względu na wysoką cenę w porównaniu z małą liczbą stron.
8 8
odpowiedź
User
znawca
Pierwsze numery zawsze lepiej idą, bo ludzie są ciekawi nowości...potem - tak jak w tym przypadku - się rozczarowują i sprzedaż spada...jeśli utrzymają te 30 % na dłużaszą metę, to będą mieli powód do radości...30 % dla pierwszych numerów - to marnota...
8 8
odpowiedź