SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jaka to melodia?” i „X Factor” najbardziej dochodowymi show

Wśród emitowanych wiosną widowisk telewizyjnych najwięcej z reklam zarobiła „Jaka to melodia?”. Natomiast średnio spoty były najdroższe przy „X Factor”.

„Jaka to melodia?” i „X Factor” najbardziej dochodowymi show

Z danych opracowanych przez dom mediowy PanMedia Western wynika, na reklamach nadawanych w minionym półroczu przy teleturnieju „Jaka to melodia?” TVP1 zarobiła ponad 78 mln zł. Przy czym przy programie prowadzonym przez Roberta Janowskiego wyemitowano aż 3,8 tys. spotów.

Z kolei wpływy z reklam przy „X Factor” wyniosły 58 mln zł, ale przy tym show wyświetlono tylko 833 spoty. Tak duże przychody wynikają z faktu, że każdy z tych spotów - przy uśrednieniu jego długość do 30 sekund - kosztował przeciętnie prawie 84 tys. zł. Na każdej przerwie reklamowej przy programie, który wygrał Gienek Loska, TVN średnio zarabiał 471 tys. zł.

Natomiast prawie 50 mln zł TVN zyskał na reklamach przy „Rozmowach w toku”, blisko 40 mln zł - na spotach przy „You Can Dance”, a ok. 30 mln zł - na reklamach przy „Kuchennych rewolucjach”. Tak duże wpływy reklamowe „Rozmów w toku” biorą się jednak przede wszystkim z tego, że przy programie tym pokazano aż 4,2 tys. spotów.

Z kolei Polsat na każdej 30-sekundowej reklamie przy „Must be the Music” zarobił prawie 40 tys. zł, a TVP2 na takim spocie przy „Bitwie na głosy” i „Kocham Cię Polsko” - odpowiednio 25 i 20 tys. zł.

Z programów publicystycznych największe wpływy reklamowe zanotowało „Szkło kontaktowe” - prawie 15 mln zł. Natomiast „Tomasz Lis na żywo” i „Sprawa dla reportera” zarobiły z reklam po niecałe 10 mln zł.
 

Reklamy przy widowiskach telewizyjnych w I połowie br.
(dane cennikowe, bez rabatów; dotyczą wszystkich widzów w wieku 16-49 lat)
program stacja wpływy z reklam (zł) liczba spotów liczba breaków średni koszt spotu 30" (zł) średnie wpływy z breaku (zł)
BITWA NA GŁOSY TVP2 6 952 065 317 39 25 703 178 258
FAMILIADA TVP2 14 948 675 1 533 272 11 733 54 958
JAKA TO MELODIA? TVP1 78 347 780 3 826 774 24 450 101 225
JEDEN Z DZIESIĘCIU TVP2 7 555 660 1 214 332 7 485 22 758
KOCHAM CIĘ POLSKO TVP2 8 218 970 483 74 20 359 111 067
KUBA WOJEWÓDZKI TVN 18 321 490 1 110 198 19 536 92 533
KUCHENNE REWOLUCJE TVN 30 857 115 1 345 235 27 735 131 307
MAKŁOWICZ W PODRÓŻY TVP2 4 864 555 372 58 14 741 83 872
MUST BE THE MUSIC Polsat 29 430 525 834 113 39 759 260 447
ROZMOWY W TOKU TVN 47 672 530 4 209 930 13 467 51 261
SĘDZIA ANNA MARIA WESOŁOWSKA TVN 32 537 750 2 262 472 17 160 68 936
SPRAWA DLA REPORTERA TVP1 9 721 615 494 48 22 694 202 534
SZANSA NA SUKCES TVP2 6 560 375 432 46 17 276 142 617
SZKŁO KONTAKTOWE TVN24 14 377 338 5 847 843 2 854 17 055
SZYMON MAJEWSKI SHOW TVN 19 176 060 633 111 35 107 172 757
TAK TO LECIAŁO TVP2 6 771 070 572 81 13 541 83 593
TOMASZ LIS NA ŻYWO TVP2 9 734 890 470 48 23 170 202 810
X FACTOR TVN 58 437 905 833 124 83 914 471 273
YOU CAN DANCE TVN 38 843 435 789 142 60 326 273 545


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” i „X Factor” najbardziej dochodowymi show

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kojot
na litosc boska zdyjmnijcie ta melodie to juz wymiotowac sie chce na sam dzwiek czolowki a janowski nie zginie matka mu pol wsi kupila w mazowieckim
8 8
odpowiedź
User
Zdzichu
Jak ten chłam leci codziennie, nieraz po 2 razy to nie ma się czemu dziwić, że takie zyski. A w co 3 programie pytają o te same piosenki. Wieś tańczy i śpiewa.
8 8
odpowiedź
User
tv_upares
tv.upares.pl - Telewizja internetowa, telewizja on-line, polskie kanały, polsat online, tvn online za darmo !! Free TV ! Darmowa Polska TV !!
8 8
odpowiedź