Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe

Jakub Bieńkowski objął stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio pracował w domu mediowym Value Media (GroupOne).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe
Jakub Bieńkowski

Bieńkowski będzie zajmował najwyższe stanowisko w grupie,  jeśli chodzi o zarządzanie i rozwój transformacji  digital zarówno w domu mediowym MullenLowe MediaHub jak i agencji reklamowej MullenLowe Warsaw. Na stanowisku group chief digital officer będzie raportował bezpośrednio do zarządu firmy.

Do obowiązków Jakuba Bieńkowskiego należy wsparcie klientów  w zakresie budowania kompleksowych rozwiązań digital, jak również restrukturyzacja i budowanie zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.

Przez ostatnie 12 lat Jakub Bieńkowski pracował w domu mediowym Value Media, piastując w nim  w ostatnim okresie funkcję chief operations oficera.

W swojej karierze zawodowej Bieńkowski pracował dla największych reklamodawców na rynku : PKO BP, L’oreal, IBM, Asus czy Lenovo.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję