Jakub Błaszczykowski promuje "płatności fair play"

Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. W największych polskich miastach zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, ambasadora mPay.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Błaszczykowski promuje "płatności fair play"
fot. materiały prasowe

Kreacja OOH z wizerunkiem Jakuba Błaszczykowskiego widoczna będzie przez najbliższe tygodnie na przystankach komunikacji miejskiej w Krakowie, Katowicach, Warszawie oraz Trójmieście. Dodatkowo reklamy wideo zostaną wyemitowane w postaci 6-cio sekundowych spotów na platformach Youtube, Facebook, a także na Tik Toku. Łącznie, kampania wizerunkowa ma dotrzeć do około 10 mln odbiorców. 

- Celem tego etapu kampanii jest zbudowanie świadomości marki mPay wśród wszystkich użytkowników. Chcemy dotrzeć do potencjalnych odbiorców, osób, które mogą skorzystać z licznych funkcji mPay na co dzień, także do tych, którzy jeszcze nie znają naszej aplikacji. mPay jest wielowymiarowy i dopasowany do potrzeb każdego z nas. Już teraz z możliwości jakie daje apka korzysta ponad 1.5 mln Polek i Polaków – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.

Jakub Błaszczykowski gwiazdą kampanii zaplanowanej na czas Euro 2024

Kampania wizerunkowa pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim jest częścią długofalowej strategii wizerunkowej marki mPay, której nowym podpisem zostało hasło "Zawsze z Tobą". mPay wprowadził także zmienioną identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji.

Spółka podjęła strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników. Efektem tych wszystkich działań mają być zwiększona aktywność obecnych użytkowników aplikacji oraz zwiększone zainteresowanie nowych użytkowników.

Za kreację artystyczną odpowiedzialna jest agencja reklamowa LVOV, zaś za zakup mediów - dom mediowy One-house. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"