Jakub Cichecki za Adama Manikowskiego na czele marketingu Biedronki

Jakub Cichecki objął stanowisko dyrektora działu marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka. Zastąpił Adama Manikowskiego, który przeszedł do Tesco.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jakub Cichecki pracuje w Jeronimo Martins Polska (wcześniej firma działała jako Jeronimo Martins Dystrybucja) od 2005 roku. Do 2011 roku zajmował stanowiska kupieckie w dziale zakupów, współpracując bezpośrednio z działem marketingu na wszystkich polach komunikacji produktowej. Na początku ub.r. został liderem projektu „Kropka Relaks”. Funkcję dyrektora marketingu objął z początkiem grudnia ub.r.

Poprzednio działem marketingu Jeronimo Martins Polska przez ponad 2,5 roku kierował Adam Manikowski. Z początkiem br. objął on funkcję dyrektora zarządzającego Tesco w Azji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu