Jakub Eichelberger w zarządzie DDB Warszawa

Jakub Eichelberger - zastępca dyrektora zarządzającego agencji reklamowej DDB Warszawa - dołączył do jej zarządu. Z firmą jest związany od ponad 10 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Eichelberger w zarządzie DDB Warszawa
Jakub Eichelberger, fot. Aneta i Filip Gębscy

- Bardzo się cieszę, że Kuba formalnie dołączył do zarządu, co tylko potwierdza jego od dawna znaczącą rolę w rozwijaniu agencji. Czujemy się jedną z najlepszych agencji na rynku, rozumiemy jednak, że musimy wciąż się rozwijać, żeby się utrzymać na takiej pozycji - komentuje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający i członek zarządu DDB Warszawa.

- Kuba był ważnym elementem procesu włączania strategów w zarządzanie i budowanie relacji z klientami, który przechodziliśmy jakiś czas temu. Teraz zmieniamy sposób prowadzenia projektów i, zainspirowani rozwiązaniami z adam&eve DDB, tworzymy zespół kierujący projektami wewnątrz agencji - Creative Project Management. Kuba jest odpowiedzialny nie tylko holistycznie za część operacji agencji, ale również za rozwój nowej organizacji pracy - opisuje.

Prezesem DDB Warszawa jest Paweł Kastory, a w zarządzie są też Dominic Nagy i Anna Magiera. W 2018 roku firma zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 15,6 proc. do 75,09 mln zł oraz 2 mln zł zysku operacyjnego (wobec 1,5 mln zł rok wcześniej). Jej zysk netto wyniósł 12,76 mln zł, do czego przyczyniło się 11,18 mln zł od spółek zależnych: Omnicom Media Group, BNA, Gutenberg Networks i Corporate Profiles Consulting.

- Wierzę, że najbardziej popularny w Polsce model pracy agencji reklamowej oparty na podziale na client service, kreację, strategię i produkcję nie został stworzony do obsługi złożonych, coraz szybszych nowoczesnych kampanii. Moim zadaniem jest rozwijanie w DDB Warszawa innego systemu pracy. Sercem każdego projektu jest u nas Creative Project Manager, który czuwa nad harmonogramami i koordynacją pracy, tak aby projekty były realizowane możliwie najlepiej i w jak najkrótszym czasie. Dzięki temu akant może skupić się na byciu merytorycznym partnerem dla swojego klienta. Strateg z kolei buduje z nim bezpośrednią relację i wraz z akantem dba o rozwój jego biznesu, a nie tylko o przekaz konkretnej kampanii - opisuje Jakub Eichelberger.

Jakub Eichelberger pracuje w DDB Warszawa od jesieni 2009 roku. Początkowo był dyrektorem strategii, potem pełnił funkcje brand innovation director i executive strategy & business director, a od początku ub.r. jest zastępcą dyrektora zarządzającego.

Wcześniej był m.in. strategic plannerem w Grey Group i account managerem w Testardo Red Cell. W branży reklamowej ma ponad 15 lat doświadczenia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia