Jakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon

Jakub Leduchowski objął stanowisko marketing director w Runmageddon, należącycm do grupy RMG S.A. Ostatnio pracował w Dentsu Creative.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon

W nowej strukturze firmy, do Jakuba Leduchowskiego raportują managerowie działów content, PR, moderacji oraz marketing manager wraz z zespołem. 

Jakub Leduchowski odpowiada on m.in. za wdrażanie nowej strategii marki w zakresie pozyskania nowych grup docelowych, nadzór nad realizacją założeń budżetowych, ekspansji na inne rynki, a także uruchomienie Półkolonii Runmageddon Kids oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów.

Ostatnio, przez ponad 7 lat był związany z Dentsu Creative, gdzie pełnił rolę client partnera dla McDonald's Polska.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski