Jakub Przeszłowski: ze 180heartbeats + Jung von Matt do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski rozpoczął pracę jako interactive art director w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide i Ogilvy Interactive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako interactive art director Jakub Przeszłowski w Tribal DDB dołączył do działu kreacji i jest dedykowany dla nowego klienta agencji. Poprzednio przez 2,5 roku pracował jako art director w 180heartbeats + Jung von Matt. Wcześniej przez rok był związany z MRM Worldwide i przez rok w MRM Worldwide. Ogółem Przeszłowski ma w branży 8 lat doświadczenia. W tym czasie pracował dla takich klientów jak m.in. LOT, Polkomtel, Durex, Wedel, BZWBK, Opel, Millenium, ING, Nokia, Ballantine's, British American Tobacco, Nivea, Electronic Arts, Google, Microsoft i Luksusowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej