Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio

Na początku sierpnia na rynku pojawi się Edifice EFK-100 - pierwszy zegarek mechaniczny z naciągiem automatycznym z kutego karbonu. Wprowadza go oficjalny dystrybutor marki Casio – Grupa Zibi, a promuje Jakub Przygoński.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio
mat.pras.

Model Edifice  EFK-100CD-1A to najnowszy dodatek do linii zegarków Edifice, który został stworzony w oparciu o koncepcję „Speed & Intelligence. To pierwszy w historii Edifice zegarek mechaniczny, w którym dodatkowo zastosowano kuty karbon — materiał znany z wyjątkowej lekkości i wytrzymałości, wykorzystywany m.in. w motoryzacji. 

Po raz pierwszy w historii Casio zaprezentowało zegarek mechaniczny z automatycznym naciągiem. To rozwiązanie symbolicznie łączy precyzję mechaniki z emocjami towarzyszącymi w motorsporcie. Przezroczysty dekiel odsłania pracę mechanizmu, którego konstrukcja przypomina skomplikowane elementy budowy silników. Rezerwa chodu wynosi ok. 40 godzin przy pełnym naciągu. 

Ambasadorem marki został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy i driftingowy. W kampanii promującej markę, prowadzonej pod hasłem „Prędkość nie ma znaczenia, znaczenie ma precyzja”, model EFK-100 odgrywa kluczową rolę. 

W kampanii położono nacisk na dokładność, niezawodność i perfekcję wykonania. Przed fazą oficjalnej sprzedaży planowana jest faza przedsprzedażowa z kanałem Time Trend. Premiera ma być wsparta aktywnościami w digitalu. 

Za całość działań komunikacyjnych odpowiada Anna Miksztal, brand manager marki Casio. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały