Były dziennikarz Interii rzecznikiem Agencji Mienia Wojskowego

Stanowisko rzecznika prasowego Agencji Mienia Wojskowego objął Jakub Szczepański, do niedawna stołeczny dziennikarz portalu Interia.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Były dziennikarz Interii rzecznikiem Agencji Mienia Wojskowego
Jakub Szczepański

Jakub Szczepański jako rzecznik prasowy AMW odpowiada m.in. za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnych, budowanie pozytywnego wizerunku organizacji czy przygotowywanie treści na stronę internetową firmy oraz koordynację kontaktów z mediami oraz partnerami medialnymi.

– Zapraszam dziennikarzy do kontaktu. Jestem przekonany, że uda nam się nawiązać dobrą współpracę – deklaruje rzecznik prasowy AMW. – Cieszę się, że będę mógł teraz zadbać o wizerunek AMW. To kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe w mojej karierze – mówi.

Jakub Szczepański jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W trakcie swojej dotychczasowej kariery tworzył zarówno ogólnopolskie jak i lokalne media. Pracował m.in. w „Kurierze Lubelskim”, „Fakcie”, "Super Expressie", a w ostatnich latach w Interii. W prasie zajmował się polityką, dziennikarstwem śledczym i tematyką kryminalną.

Do zadań Agencji Mienia Wojskowego (AMW) należy m.in. kwaterunek żołnierzy oraz zagospodarowywaniem mienia wojskowego i innych służb mundurowych

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu