Jan Błachowicz będzie promował kosmetyki ZEW for men

Zawodnik mieszanych sztuk walki Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC w wadze półciężkiej, został ambasadorem reklamowym marki naturalnych kosmetyków i akcesoriów dla mężczyzn ZEW for men.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działania z udziałem Jana Błahowicza reklamujące ZEW for men będą prowadzone w mediach społecznościowych i sklepie internetowym marki. Firma nie ujawnia, na jak długo podpisała umowę z zawodnikiem.

- Od pięciu lat tworzymy produkty według zasady „działamy lokalnie, sięgamy globalnie” - nasze kosmetyki produkowane są w Polsce, ze składników aktywnych pochodzących m.in. z bieszczadzkich gór, jednego z ostatnich dzikich terenów Europy, a dystrybuujemy je do kilkudziesięciu krajów na całym świecie. Także wartości ZEW for men pokrywają się z wartościami, jakie promuje Jan - podkreśla Marcin Mróz, szef sprzedaży ZEW for men.

- Wierzymy, że najbliższa walka będzie kontynuacją jego sportowych sukcesów w świecie MMA, a nasza obecna współpraca to wstęp do dłuższej i owocnej przyjaźni - dodaje.

Błachowicz w latach 2011-2014 był międzynarodowym mistrzem KSW, a od 2015 r. związany jest z amerykańską federacją UFC. We wrześniu ub.r. zdobył tytuł mistrza wagi półciężkiej UFC, a w zeszłą sobotę obronił go, wygrywając z Israelem Adesanyą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]