SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jan Wejchert, Facebook i „Kumpel z przeszłości” zwycięzcami Media Trendów 2010

Jan Wejchert człowiekiem roku, Facebook medium roku, a „Kumpel z przeszłości” najbardziej innowacyjną kampanią – tak zadecydowało jury Media Trendów 2010. Poniżej szczegółowe wyniki konkursu.

Jan Wejchert, Facebook i „Kumpel z przeszłości” zwycięzcami Media Trendów 2010

Podczas wczorajszej gali konkursu Media Trendy 2010 w warszawskim Teatrze Dramatycznym tytuł człowieka roku przyznano zmarłemu jesienią ub.r. Janowi Wejchertowi, założycielowi Grupy ITI. Medium roku został serwis społecznościowy Facebook, a wydarzeniem roku – połączenie „Dziennika” i „Gazety Prawnej”.

Natomiast w obu głównych kategoriach konkursowych – innowacji w mediach i innowacji w planowaniu mediów – Grand Prix otrzymała kampania „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”, którą przygotowała agencja reklamowa San Markos. Przypomnijmy, że akcja ta zdobyła wcześniej główną nagrodę w konkursach Złote Orły (więcej) i Epica Awards (więcej), a także wyróżnienie na festiwalu Golden Drum.

Natomiast w poszczególnych podkategoriach konkursu Media Trendy 2010 najwięcej wyróżnień i nagród otrzymały Agora (za innowacje w mediach) oraz dom mediowy Starcom (za innowacje w planowaniu mediów). Ogółem wyróżniono 43 projekty spośród 131 zgłoszonych (więcej). 

Innowacja w mediach
  Podkategoria Tytuł zgłoszenia Nazwa firmy
Nagroda Debiut roku TVN Warszawa TVN Warszawa
Nagroda Innowacyjna zmiana Moja Tuba Grupa Radiowa Agory 
Nagroda Autopromocja i promocja medium 20 Urodziny Gazety Wyborczej Agora
Nagroda Niekonwencjonalne wykorzystanie medium Opery HD Multikino 
Nagroda Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści Polacy, odwagi! Agora
Nagroda Best use of content TVN Warszawa pomaga kierowcom TVN Warszawa
Nagroda Non-profit Kumpel z Przeszłości. 1944 Live. San Markos
Nagroda CSR Koniec Akademii Agora
Wyróżnienie Debiut roku ThinkTank - magazyn i platforma społecznościowa Business Education Institute
Wyróżnienie Autopromocja i promocja medium Wkręć się do telewizji TVN Warszawa
Wyróżnienie Autopromocja i promocja medium DDay-Hel Discovery Networks Central Europe
Wyróżnienie Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści Platforma społecznościowa ThinkTank Business Education Institute
Wyróżnienie CSR Cafeanimal.pl - adopcja zwierząt Agora 
Innowacja w planowaniu mediów
  Podkategoria Tytuł zgłoszenia Nazwa firmy
Nagroda Innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych Cappy Lemon&Nada Starcom 
Nagroda Innowacyjne wykorzystanie przekazu poza tv Serial "BEE like Avril Lavigne" MediaCom Warszawa
Nagroda Innowacyjne wykorzystanie radia tradycyjnego Żubr - dobrze posiedzieć w plenerze Starcom
Nagroda Innowacyjne wykorzystanie kina (on-screen i off-screen) mBankowe Strzykanie MPG 
Nagroda Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych E-lementarz internetu PanMedia Western 
Nagroda Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów Mobil 1 Universal McCann 
Nagroda Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych Kumpel z Przeszłości. 1944 Live. San Markos
Nagroda Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej www.kula.gov.pl K2 Internet 
Nagroda Innowacyjna strategia zintegrowana Kurt Weill Podzielony Saatchi & Saatchi Poland 
Nagroda Odwaga w planowaniu mediów (lub odważne rozwiązanie mediowe) Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze MediaCom Warszawa
Nagroda Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej Rąbanie ubezpieczonych. Kampania mBank MPG 
Nagroda Innowacyjne akcje specjalne i eventy pociąg Żubra Starcom 
Nagroda Best use of content Wiesz Co Dobre MediaCom Warszawa
Nagroda Non-profit Kumpel z Przeszłości. 1944 Live. San Markos
Nagroda CSR Moje Silne Drzewo MediaCom Warszawa
Wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów Lech - fotokody Starcom 
Wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów Levi's - motion panels Starcom 
Wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych Operacja:Kapsel Click5 
Wyróżnienie Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych Letnia Szkoła Korzystania z Telefonu Heyah Interactive Solutions 
Wyróżnienie Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej You Can Dance – Po prostu Tańczcie na studniówce TVN 
Wyróżnienie Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej PokerStars Media Contacts 
Wyróżnienie Innowacyjna strategia zintegrowana Nowocześni mają lepiej – konto ING Direct PanMedia Western 
Wyróżnienie Innowacyjna strategia zintegrowana Miłosne Graffiti Starcom
Wyróżnienie Odwaga w planowaniu mediów (lub odważne rozwiązanie mediowe) NRUB Starcom 
Wyróżnienie Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej Polopiryna. Hartujemy Polskę! Universal McCann 
Wyróżnienie Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej Trzyjaciółki ZenithOptimedia
Wyróżnienie Innowacyjne akcje specjalne i eventy Szmatrix Agora 
Wyróżnienie Best use of content Every baby is Johnson's baby Optimum Media OMD 
Wyróżnienie Best use of content Fanta City Starcom 
Wyróżnienie Non-profit Razem89 Koalicja agencji (DDB, Value Media, Rc2, Tribal DDB)


Ponadto w kategorii Young Media Lions nagrodę otrzymał team Filip Beźnicki i Piotr Gleinert (Starcom MediaVest Group), a wyróżnienia przyznano zespołom Magdalena Molak i Paweł Lewandowski (MediaCom), (Katarzyna Kurdel-Lempkowska i Blażej Zych (Zenithoptimedia) oraz Magdalena Wiewiórowska i Katarzyna Gronczewska (MediaDirection OMD).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jan Wejchert, Facebook i „Kumpel z przeszłości” zwycięzcami Media Trendów 2010

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mic
jeszcze jeden nikomu nie potrzebny festiwal.
kiedyś fryderyk za wydarzenie roku prawie przyznano śmierci ryszarda riedla
(krzysztof ibisz, do dzisiaj pamiętam, pięknie się wyraził: wydarzenie roku - śmierć ryszardza rjedla, z akcentem na 'e'.)
8 8
odpowiedź