SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jan Wejchert, Facebook i „Kumpel z przeszłości” zwycięzcami Media Trendów 2010

Jan Wejchert człowiekiem roku, Facebook medium roku, a „Kumpel z przeszłości” najbardziej innowacyjną kampanią – tak zadecydowało jury Media Trendów 2010. Poniżej szczegółowe wyniki konkursu.

Podczas wczorajszej gali konkursu Media Trendy 2010 w warszawskim Teatrze Dramatycznym tytuł człowieka roku przyznano zmarłemu jesienią ub.r. Janowi Wejchertowi, założycielowi Grupy ITI. Medium roku został serwis społecznościowy Facebook, a wydarzeniem roku – połączenie „Dziennika” i „Gazety Prawnej”.

Natomiast w obu głównych kategoriach konkursowych – innowacji w mediach i innowacji w planowaniu mediów – Grand Prix otrzymała kampania „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”, którą przygotowała agencja reklamowa San Markos. Przypomnijmy, że akcja ta zdobyła wcześniej główną nagrodę w konkursach Złote Orły (więcej) i Epica Awards (więcej), a także wyróżnienie na festiwalu Golden Drum.

Natomiast w poszczególnych podkategoriach konkursu Media Trendy 2010 najwięcej wyróżnień i nagród otrzymały Agora (za innowacje w mediach) oraz dom mediowy Starcom (za innowacje w planowaniu mediów). Ogółem wyróżniono 43 projekty spośród 131 zgłoszonych (więcej). 

Innowacja w mediach
 PodkategoriaTytuł zgłoszeniaNazwa firmy
NagrodaDebiut rokuTVN WarszawaTVN Warszawa
NagrodaInnowacyjna zmianaMoja TubaGrupa Radiowa Agory 
NagrodaAutopromocja i promocja medium20 Urodziny Gazety WyborczejAgora
NagrodaNiekonwencjonalne wykorzystanie mediumOpery HDMultikino 
NagrodaCross-medialna platforma budowy i dystrybucji treściPolacy, odwagi!Agora
NagrodaBest use of contentTVN Warszawa pomaga kierowcomTVN Warszawa
NagrodaNon-profitKumpel z Przeszłości. 1944 Live.San Markos
NagrodaCSRKoniec AkademiiAgora
WyróżnienieDebiut rokuThinkTank - magazyn i platforma społecznościowaBusiness Education Institute
WyróżnienieAutopromocja i promocja mediumWkręć się do telewizjiTVN Warszawa
WyróżnienieAutopromocja i promocja mediumDDay-HelDiscovery Networks Central Europe
WyróżnienieCross-medialna platforma budowy i dystrybucji treściPlatforma społecznościowa ThinkTankBusiness Education Institute
WyróżnienieCSRCafeanimal.pl - adopcja zwierzątAgora 
Innowacja w planowaniu mediów
 PodkategoriaTytuł zgłoszeniaNazwa firmy
NagrodaInnowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnychCappy Lemon&NadaStarcom 
NagrodaInnowacyjne wykorzystanie przekazu poza tvSerial "BEE like Avril Lavigne"MediaCom Warszawa
NagrodaInnowacyjne wykorzystanie radia tradycyjnegoŻubr - dobrze posiedzieć w plenerzeStarcom
NagrodaInnowacyjne wykorzystanie kina (on-screen i off-screen)mBankowe StrzykanieMPG 
NagrodaInnowacyjne wykorzystanie mediów drukowanychE-lementarz internetuPanMedia Western 
NagrodaInnowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediówMobil 1Universal McCann 
NagrodaInnowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnychKumpel z Przeszłości. 1944 Live.San Markos
NagrodaInnowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowejwww.kula.gov.plK2 Internet 
NagrodaInnowacyjna strategia zintegrowanaKurt Weill PodzielonySaatchi & Saatchi Poland 
NagrodaOdwaga w planowaniu mediów (lub odważne rozwiązanie mediowe)Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturzeMediaCom Warszawa
NagrodaPrzełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowejRąbanie ubezpieczonych. Kampania mBankMPG 
NagrodaInnowacyjne akcje specjalne i eventypociąg ŻubraStarcom 
NagrodaBest use of contentWiesz Co DobreMediaCom Warszawa
NagrodaNon-profitKumpel z Przeszłości. 1944 Live.San Markos
NagrodaCSRMoje Silne DrzewoMediaCom Warszawa
WyróżnienieInnowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediówLech - fotokodyStarcom 
WyróżnienieInnowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediówLevi's - motion panelsStarcom 
WyróżnienieInnowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnychOperacja:KapselClick5 
WyróżnienieInnowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnychLetnia Szkoła Korzystania z Telefonu HeyahInteractive Solutions 
WyróżnienieInnowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowejYou Can Dance – Po prostu Tańczcie na studniówceTVN 
WyróżnienieInnowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowejPokerStarsMedia Contacts 
WyróżnienieInnowacyjna strategia zintegrowanaNowocześni mają lepiej – konto ING DirectPanMedia Western 
WyróżnienieInnowacyjna strategia zintegrowanaMiłosne GraffitiStarcom
WyróżnienieOdwaga w planowaniu mediów (lub odważne rozwiązanie mediowe)NRUBStarcom 
WyróżnieniePrzełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowejPolopiryna. Hartujemy Polskę!Universal McCann 
WyróżnieniePrzełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowejTrzyjaciółkiZenithOptimedia
WyróżnienieInnowacyjne akcje specjalne i eventySzmatrixAgora 
WyróżnienieBest use of contentEvery baby is Johnson's babyOptimum Media OMD 
WyróżnienieBest use of contentFanta CityStarcom 
WyróżnienieNon-profitRazem89Koalicja agencji (DDB, Value Media, Rc2, Tribal DDB)


Ponadto w kategorii Young Media Lions nagrodę otrzymał team Filip Beźnicki i Piotr Gleinert (Starcom MediaVest Group), a wyróżnienia przyznano zespołom Magdalena Molak i Paweł Lewandowski (MediaCom), (Katarzyna Kurdel-Lempkowska i Blażej Zych (Zenithoptimedia) oraz Magdalena Wiewiórowska i Katarzyna Gronczewska (MediaDirection OMD).

Dołącz do dyskusji: Jan Wejchert, Facebook i „Kumpel z przeszłości” zwycięzcami Media Trendów 2010

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mic
jeszcze jeden nikomu nie potrzebny festiwal.
kiedyś fryderyk za wydarzenie roku prawie przyznano śmierci ryszarda riedla
(krzysztof ibisz, do dzisiaj pamiętam, pięknie się wyraził: wydarzenie roku - śmierć ryszardza rjedla, z akcentem na 'e'.)
odpowiedź