SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż

- 2014 będzie rokiem weryfikacji kilku ważnych trendów, o których dziś jest głośno. Odpowie czy my jako agencje umiemy wykorzystać możliwości wideo w internecie - mówi nam Jarosław Antychowicz, szef Infinity Group.

Jarosław AntychowiczJarosław Antychowicz

- Najbardziej palące problemy rynku agencji interaktywnych to brak kontaktu z rzeczywistością. „Chciejstwo” i życzeniowość vs rozwiązywanie konkretnych problemów biznesowych klientów. Przekłada się to na umiejętność (lub nieumiejętność) dostarczania projektów przynoszących konkretne korzyści i wymierne zyski klienta. Świetną robotę zrobił tu kryzys, który uświadomił wszystkim graczom rynku, po co i dlaczego tu jesteśmy. Z naszej perspektywy szeroko rozumiany rynek interactive na kryzysie zyskał. Internet obronił się jako medium, w którym budżety działają efektywnie. Tak samo jak agencje, które potrafiły w tych trudnych czasach dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż swoich klientów - mówi nam Jarosław Antychowicz.

- Rok 2014 będzie rokiem weryfikacji kliku ważnych trendów, o których dziś jest głośno. Na przykład odpowie, czy my jako agencje umiemy wykorzystać możliwości wideo w internecie. Widzimy, że jest potrzeba, a wręcz konieczność stosowania wideo w komunikacji online, ale ciągle szukamy modelu, w którym efektywnie możemy to robić. Podejście do tematu znane z ATL nie sprawdza się w internecie. Możemy się też spodziewać dalszego rozwoju usług i narzędzi pomagających sprzedawać. Dla dużej części rynku po stronie klientów, ale też i agencji, w 2013 roku odkryciem były np. możliwości, jakie daje marketing automation czy zaawansowana personalizacja. Rozwój i wykorzystanie tych obszarów na pewno będzie jednym z ważniejszych trendów w 2014 - dodaje Jarosław Andrychowicz, szef Infinity Group.

Z Jarosławem Antychowiczem, CEO agencji Infinity Group, rozmawiamy o tym, jak rynek agencji interaktywnych wygląda z perspektywy lokalnej, a także o podsumowaniu mijającego roku oraz perspektywach na najbliższe miesiące.

CAŁA ROZMOWA NA DRUGIEJ STRONIE ARTYKUŁU.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Jarosław Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zgadzam się
Na rynku agencji interaktywnych panuje bardzo modne jest bycie niekompetentnym wystawiaczem faktury. Ludzie obsługujący firmy - PM, accounci, nie mają bladego pojęcia o SEO, SEM, UX, Usability serwisów. To co podsyłają, oferty to jakiś bełkot autopromocyjny, nawet nie ma z kogo wybrać vendora. A reklamy w SEM robią bez targetowanie, bez celów, bez remarketingu... Za co im płacić ja się pytam. ŻAL.
odpowiedź