SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Kuźniar podpisał list intencyjny ws. budowy studia produkcyjnego

Kampus Innowacji oraz Kuźniar Media podpisały list intencyjny na stworzenie studia produkcyjnego. Studio w systemie all-in-one będzie dostępne od września dla wszystkich, na zasadach komercyjnych. Jego operatorem będzie firma Kuźniar Media. To tutaj będą powstawać podcasty i videocasty dla nowej platformy Jarosława Kuźniara - Voice House.

Jarosław Kuźniar i Aureliusz Górski, fot. Kuźniar MediaArticle

Studio produkcyjne powstanie na terenie otwartego w lipcu br. Warszawskiego Kampusu Innowacji. Składają się na niego trzy przestrzenie: Cambridge Innovation Center Warsaw (CIC Warsaw), District Hall i Trend House. Podpisany list intencyjny przewiduje, że Kuźniar Media będzie operatorem studia w CIC Warsaw.

- Lubię opowiadać historie, w biznesie, szczególnie innowacyjnym i kreatywnym, jest ich mnóstwo - opowiada Jarosław Kuźniar, CEO Kuźniar Media. - Od ponad roku skupiamy się nie tylko na publikowaniu contentu dla naszych klientów, ale także na jego produkowaniu. Profesjonalne studio nagrań w tak prestiżowym miejscu w Polsce, z międzynarodową siatką kontaktów jest dla nas idealne. Chcemy być wsparciem dla wszystkich marek i firm, które chcą opowiedzieć o sobie w nowoczesny sposób - dodaje.

Studio będzie wyposażone w specjalny system do produkcji podcastów, videocastów oraz niezależnych transmisji LIVE z udziałem publiczności. Miejsce będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych produkcją profesjonalnego contentu premium, jego postprodukcją i publikacją.

Otwarcie studia we wrześniu

- Dla zainteresowanych partnerów zlikwidujemy wszystkie bariery technologiczne, które dotąd powstrzymywały ich przed produkowaniem takiej treści - mówi Jarosław Kuźniar. - Chcemy to możliwie uprościć i połączyć z platformą Voice House, która będzie agregowała treści audio i video z różnych dziedzin. Od biznesu, przez technologię, naukę, sztukę, sport, kulturę i lifestyle oraz kuchnię. Studio w systemie all-in-one będzie działało na zasadach komercyjnych, dostępne dla wszystkich, nie tylko firm działających w Kampusie Innowacji. Premiowany będzie model subskrypcyjny takiej usługi, ale możliwe będą także jednorazowe produkcje - dodaje.

- Chcemy dać naszym partnerom możliwie najlepszą jakość usługi, od kreacji po wykonanie. Żeby mieli więcej czasu na kolejne innowacje - podsumowuje Aureliusz Górski, co-founder CIC Poland.

Otwarcie studia planowane jest we wrześniu tego roku. Jarosław Kuźniar, razem z całym swoim zespołem Kuźniar Media zdecydowali się również zostać częścią społeczności Kampusu i już po wakacjach wprowadzą się do warszawskich przestrzeni Cambridge Innovation Center, do jednego z biur w Varso.

Cambridge Innovation Center w Polsce

Na Kampus Innowacji składają się: Trend House, District Hall oraz CIC Warsaw. Trend House jest miejscem przeznaczonym dla wybranych przedsiębiorców i korporacji. Inicjatywą otwartą dla wszystkich jest District Hall – platforma innowacji społecznych. To wspólna przestrzeń przeznaczona do organizacji różnego rodzaju eventów, nieodpłatnego coworkingu oraz miejsce nieformalnych spotkań. Została zaprojektowana tak, aby łączyć ludzi z różnych środowisk, firm oraz organizacji.

Natomiast CIC Warsaw jest pierwszą lokalizacją Cambridge Innovation Center w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Na 8 tys. mkw. powstało miejsce do pracy przeznaczone dla firm działających w najważniejszych dla innowacyjności obszarach: zrównoważonym rozwoju, transformacji cyfrowej nieruchomości, internetu rzeczy, bezpieczeństwie oraz technologii kosmicznych. Jest tu również przestrzeń do prototypowania 3D oraz strefa pracy wspólnej dla międzynarodowych firm.

Od 1999 roku Cambridge Innovation Center z sukcesem kreuje i rozwija ekosystem, w którym firmy mogą budować swoją wartość. Zarówno NGO, startupy, jak i korporacje. Dotąd swoje siedziby w Cambridge Innovation Center miało już ponad 6,5 tys. firm – od gigantów jak Microsoft, IBM, czy Loreal po startupy HubSpot czy Amazon. W pierwszym centrum CIC w Cambridge w stanie Massachusetts powstawał najpopularniejszy na świecie system operacyjny Android od Google.

Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów

Kuźniar startuje z Voice House

Z końcem czerwca Jarosław Kuźniar zakończył współpracę z Onetem (Ringier Axel Springer Polska), w którym był szefem krótkich form wideo i gospodarzem pasma „Onet Rano”. Z portalem związany był od jesieni 2016 r.

Dziennikarz zdradził, że chce być niezależnym producentem i startuje z nową platformą Voice House. - To będzie jedna z platform, na której będę chciał pokazywać swoje treści - audio i wideo. Znajdą się na niej podcasty, wideocasty, ale także galerie zdjęć i grafiki oraz dokumenty w różnych długościach i formach - powiedział Jarosław Kuźniar.

Jak wynika z zapowiedzi dziennikarza, nowy projekt będzie też związany z produkowaniem contentu dla różnych serwisów. Platforma ma ruszyć jesienią tego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jarosław Kuźniar podpisał list intencyjny ws. budowy studia produkcyjnego

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
To świat nie zrobi sobie tego w homeoffisie? A...wtedy jak to się zadzieje urodzi się nowy projekt...
odpowiedź
User
Aramis
Ile u was kosztuje taka kryptoreklama???
odpowiedź
User
DW
Kolejny przekonany, że będą go oglądać tłumy. I jeszcze za to płacić.
odpowiedź