SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jarosław Machocki za Marcina Kowalczyka dyrektorem pionu komercyjnego w Gremi Media

Jarosław Machocki został dyrektorem pionu komercyjnego w spółce Gremi Media (wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”). Dotychczasowy szef Marcin Kowalczyk będzie dalej prezesem agencji ComPress i członkiem zarządu Kariera.pl.

Jarosław Machocki Article

Jarosławowi Machockiemu będą podlegały wszystkie działy sprzedaży reklamy w Gremi Media. Ze spółką związany jest od 3 lat. Od września 2016 roku kieruje działem reklamy i ogłoszeń, a w kwietniu 2017 roku, wraz z Joanną Żero zaczął kierowanie analityczną strukturą BFPContentLab, która łączy know-how i narzędzia analityczne.

Od 2009 do 2015 roku Machocki był związany z Wydawnictwem Bauer, gdzie m.in. pełnił funkcję dyrektora segmentu pism kobiecych w biurze reklamy.

Marcin Kowalczyk z kolei z Gremi Media związany jest od 10 lat. W czerwcu ub.r. objął nowo utworzoną funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych, przejmując odpowiedzialność za wszystkie działy sprzedaży reklamy spółki. W lipcu ub.r. został natomiast prezesem agencji ComPress.

- Działy sprzedaży notują dobre wyniki, oferta na 2018 rok jest przemyślana, a budżet od początku roku jest systematycznie realizowany. Zgodnie z naszą strategią rośnie też udział przychodów z działalności cyfrowej w strukturze przychodów spółki. Marcin Kowalczyk wniósł znaczący wkład w reorganizację pionu komercyjnego i wzmocnił jego kompetencje cyfrowe. Wspólnie uzgodniliśmy, że teraz skupi się na nowych projektach, jak choćby na wzmocnieniu spółki ComPress, która przeszła niedawno gruntowną restrukturyzację - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media.

Jażdżyński został powołany na prezesa spółki w grudniu ub.r., zastępując Dariusza Bąka. Jednym z jego głównych zadań jest przyspieszenie realizacji strategicznych projektów cyfrowych spółki.

Gremi Media wydaje „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i ich serwisy internetowe. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk i ComPress, 49 proc. w spółce prowadzącej serwis Kariera.pl oraz 47 proc. w spółce MMC Conferences, organizującej konferencje biznesowe.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. Gremi Media miała 76,74 mln zł przychodów sprzedażowych (po spadku w skali roku o 1,9 proc.) i 411 tys. zł zysku netto (wobec 8 tys. zł rok wcześniej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jarosław Machocki za Marcina Kowalczyka dyrektorem pionu komercyjnego w Gremi Media

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lucek
Brawo Jaro!!! Powodzenia
16 22
odpowiedź
User
Ewa
Gratulacje!
13 21
odpowiedź
User
Elle
Właściwy człowiek we właściwym miejscu. Powodzenia
13 20
odpowiedź
User
zaz
Świetnie, gratulacje, wspaniały człowiek.
9 18
odpowiedź
User
Ypsylon
Co oznacza gruntowna restrukturyzacja???
9 9
odpowiedź