SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Roszkowski na czele marketingu w Ad-Vice

Spółka Ad-Vice uruchomiła dział marketingu. Kieruje nim Jarosław Roszkowski, wcześniej związany z domami mediowymi Starlink i Mediatak.

Dział marketingu Ad-Vice, spółki zarządzającej internetową siecią reklamową o takiej samej nazwie, będzie zajmował się promocją wizerunku firmy oraz jej produktów i działów, m.in. sprzedaży i witryn. Nowa struktura skupi się na działaniach w zakresie public relations i social mediów, docelowo rozwijając swoje kompetencje o obszar produktowy.

Przedstawiciele Ad-Vice, należącej do Grupy CAM Media, wyjaśniają, że stworzenie działu marketingu wiąże się ze zaktualizowaną strategią rozwoju firmy, zaakceptowaną na wrześniowym spotkaniu jej głównych udziałowców. Na czele nowej struktury stanął Jarosław Roszkowski, który od lipca jest członkiem zarządu Ad-Vice ds. strategii, a z CAM Media współpracuje od początku br. (więcej na ten temat). Roszkowski wcześniej zajmował stanowiska dyrektora mediów w domu mediowym Starlink i prezesa domu prasy regionalnej Mediatak, a w latach 2008-2009 współpracował z Internet Group.

Do zespołu marketingu Ad-Vice dołączyła też Marta Grodner, która jako specjalista ds. marketingu będzie wspierać realizację przyjętej strategii. Wcześniej pracowała w dziale badań rynkowych UPC Polska oraz w dziale kreacji agencji reklamowej DDB. Współpracowała również ze studiem postprodukcyjnym Platige Image.

Dołącz do dyskusji: Jarosław Roszkowski na czele marketingu w Ad-Vice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl