Jason Rosario pierwszym dyrektorem ds różnorodności w BBDO Worldwide

Sieć reklamowa BBDO Worldwide mianowała pierwszego dyrektora ds. różnorodności, równości i integracji. Funkcję tę obejmie Jason Rosario, producent wykonawczy Yahoo! i prowadzący serial "Dear Men.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jason Rosario, który ma dołączyć do zespołu 8 września, będzie pracował w Nowym Jorku i będzie podlegał prezesowi BBDO Worldwide, Andrew Robertsonowi. Według BBDO, jego obowiązki będą obejmować współpracę z kierownictwem wyższego szczebla w celu „wpływania na politykę i plany różnorodności agencji, rekrutacji, zatrzymania, szkolenia, edukacji i wykorzystania pracy sieci w celu wspierania różnorodności, równości i integracji w sieci, przemyśle i społeczeństwie”.

- Różnorodność jest siłą napędową tej branży - mówi Rosario. - To wiele mówi o wypróbowanej i sprawdzonej agencji, a na pewno o tak kultowej agencji, jak BBDO, aby zatrudnić kogoś takiego jak ja. Dodaje, że dzięki tej roli BBDO ma realną „szansę na inne podejście do różnorodności".

Rosario dotychczas współpracował z takimi firmami, jak Netflix, Yahoo!, Spotify, Verizon Media Group i Huffington Post, pomagając markom zidentyfikować praktyki integracyjne na poziomie przedsiębiorstwa. W 2017 roku założył The Lives of Men, agencję kreatywną, która bada tematy związane z męskością, zdrowiem psychicznym i kulturą. Prowadził liczne warsztaty na temat sojuszników, bezpieczeństwa psychicznego, rasy i kultury.

Wcześniej Rosario pracował dla Verizon Media Group jako menedżer ds. globalnej różnorodności i integracji oraz był producentem wykonawczym i gospodarzem Yahoo! serii internetowej „Dear Men”. Ma doświadczenie w usługach finansowych i jest absolwentem NYU's Stern School of Business. Rosario zasiada także w zarządzie Made of Millions, organizacji non-profit.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy