SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jay-Z sprzedaje swoją markę szampana Armand de Brignac koncernowi LVMH

Raper Jay-Z sprzedał połowę udziałów swojej marki szampana Armand de Brignac koncernowi LVMH, do którego należą znane w branży alkoholi brandy Moet & Chandon i Dom Perignon oraz koniak Hennessy.

Kwota transakcji między Jayem-Z i LVMH nie została ujawniona. Koncern nie komentuje szczegółów finansowych transakcji. Wiadomo jedynie, że raper po odsprzedaży poły udziałów, będzie dalej uczestniczył w procesie produkcji marki szampana Armand de Brignac.

Shawn Carter (tak naprawdę nazywa się Jay-Z) inwestycję w Armand de Brignac rozpoczął w 2006 roku i zwiększył swój udział w 2014 roku. Marka znana jest z charakterystycznego logotypu łopaty na środku butelki. W 2019 roku sprzedało się 900 tys. butelek szampana Armand de Brignac.

Jay-Z współpracuje z LVMH

- Jesteśmy przekonani, że sama potęga globalnej dystrybucji Moët Hennessy, niezrównana moc naszego portfela i długoletnie doświadczenie w rozwijaniu marek luksusowych dadzą Armand de Brignac siłę, której potrzebuje, aby jeszcze bardziej rozwijać się i wzrastać - komentuje Jay-Z.

Phillippe Schaus, prezes grupy alkoholowej LVMH Moët Hennessy, powiedział, że firma była zainteresowana marką artysty ze względu na jej atrakcyjność dla "globalnego i zróżnicowanego konsumenta dóbr luksusowych". - Armand de Brignac łamie bariery i odzwierciedla współczesny luksus, zachowując jednocześnie tradycje regionu Szampanii - ocenił Schaus.

Dołącz do dyskusji: Jay-Z sprzedaje swoją markę szampana Armand de Brignac koncernowi LVMH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl