Jedna czwarta Instream Media dla bmp media investors

Fundusz bmp media investors przejął 25,4 proc. udziałów w internetowej sieci reklamy in-video Instream Media. Nastąpiło to w ramach podwyższenia jej kapitału.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Razem z założycielami Instream Media, z którymi łączy nas od dawna współpraca przy innych projektach inwestycyjnych, chcemy rozwijać ofertę tej sieci pod względem jakości i oczekujemy bardzo dynamicznego wzrostu - deklaruje Jens Spyrka, członek zarządu bmp media investors.

- Chcemy się skupić przede wszystkim na rozwoju sił sprzedaży, a także afiliacji polskich wydawców treści wideo - opisuje Tomasz Teodorczyk, współzałożyciel Instream Media. - Wierzymy, że nasza oferta oraz długoletnie doświadczenie bmp na polskim rynku internetowym pozwolą nam na znaczne zwiększenie dynamiki rozwoju -dodaje.

Przypomnijmy, że Instream Media - oferująca reklamy wideo w zagranicznych serwisach - działa od marca br. (więcej o starcie sieci).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber