Jędrzej Piotrowski: z John Pitcher do Pompidou

Jędrzej Piotrowski zaczął pracę jako copywriter w agencji kreatywnej Pompidou. Wcześniej pracował w agencjach John Pitcher, Havas Worldwide Warsaw i White Octopus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jędrzej Piotrowski: z John Pitcher do Pompidou
Jędrzej Piotrowski

W Pompidou Jędrzej Piotrowski dołączył do zespołu kreacji realizującego projekty dla kluczowych klientów agencji takich jak Polkomtel, Samsung i AXN.

Poprzednio przez rok pracował jako junior copywriter w John Pitcher. Ponadto był związany z agencjami Havas Worldwide Warsaw i White Octopus. Przygotowywał projekty m.in. dla Nike, IKEA, Dr Pepper, Lirene i Ministerstwa Środowiska.

Z branżą reklamową jest związany od ponad dwóch lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu