Jędrzej Piotrowski: z John Pitcher do Pompidou

Jędrzej Piotrowski zaczął pracę jako copywriter w agencji kreatywnej Pompidou. Wcześniej pracował w agencjach John Pitcher, Havas Worldwide Warsaw i White Octopus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jędrzej Piotrowski: z John Pitcher do Pompidou
Jędrzej Piotrowski

W Pompidou Jędrzej Piotrowski dołączył do zespołu kreacji realizującego projekty dla kluczowych klientów agencji takich jak Polkomtel, Samsung i AXN.

Poprzednio przez rok pracował jako junior copywriter w John Pitcher. Ponadto był związany z agencjami Havas Worldwide Warsaw i White Octopus. Przygotowywał projekty m.in. dla Nike, IKEA, Dr Pepper, Lirene i Ministerstwa Środowiska.

Z branżą reklamową jest związany od ponad dwóch lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana