SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Jedynka" i "Trójka" tracą udział w rynku

Pod nowym kierownictwem dwie największe stacje Polskiego Radia tracą udział w rynku. Liderem radio RMF FM.

W okresie sierpień-październik 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego właśnie badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
 
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,8 proc. - w stosunku do poprzednio badania (lipiec-wrzesień 2006) oznacza wzrost o 0,8 punkty proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,3 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 18,6 proc.).

Na trzecim znalazł się Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,1 proc. (spadek o 0,6 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 5,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).

Przypomnijmy, że w lipcu nowym szefem "Jedynki" został Marcin Wolski a "Trójki" Krzysztof Skoroński.

 

Słuchalność stacji radiowych
Sierpień-październik 2006 Lipiec-wrzesień 2006
Nazwa Udział w rynku Zasięg dzienny Udział w rynku
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 21,80% 27,30% 21,00%
Radio Zet 19,30% 23,90% 18,60%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 14,10% 15,80% 14,70%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,80% 7,10% 6,20%
Radio Maryja 1,90% 3,20% 1,80%
Bis Polskie Radio 0,70% 1,00% 0,60%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,60% 1,20% 0,60%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,90% 1,60% 0,80%
Radio Wawa 0,90% 1,30% 0,90%
Radio TOK FM 0,80% 1,10% 0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [44] 8,40% 11,30% 8,60%
Audytorium [17] 5,10% 7,70% 5,20%
Grupa AGORA [28] 4,00% 5,60% 4,10%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 2,60% 1,80%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, sierpień - październik 2006; próba: 22 921.

Porównując dane "rok do roku"  najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do analogicznego okresu 2005 roku -  zanotowało spadek o 0,6 punkty proc..
 

Słuchalność stacji radiowych
Sierpień-październik 2006 Sierpień-październik 2005
Nazwa Udział w rynku Zasięg dzienny Udział w rynku Zasięg dzienny
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 21,80% 27,30% 22,40% 26,90%
Radio Zet 19,30% 23,90% 17,50% 21,90%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 14,10% 15,80% 14,50% 15,50%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,80% 7,10% 5,90% 6,80%
Radio Maryja 1,90% 3,20% 2,10% 3,50%
Bis Polskie Radio 0,70% 1,00% 0,70% 1,20%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,60% 1,20% 0,60% 0,90%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,90% 1,60% 0,80% 1,40%
Radio Wawa 0,90% 1,30% 1,00% 1,30%
Radio TOK FM 0,80% 1,10% 0,60% 0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [44] 8,40% 11,30% 8,50% 10,30%
Audytorium [17] 5,10% 7,70% 5,40% 7,80%
Grupa AGORA [28] 4,00% 5,60% 4,40% 5,50%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 2,60% 1,50% 2,30%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, sierpień - październik 2006; próba: 22 921.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Jedynka" i "Trójka" tracą udział w rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl