SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radiowa Jedynka z nowym konkursem. Do wygrania są odbiorniki DAB+ oraz samochód

"Jedyna taka loteria" to nowy konkurs Programu Pierwszego Polskiego Radia. By wziąć w nim udział, słuchacze muszą wysłać SMS. Nagrodą główną jest samochód osobowy. Do wygrania są też radia DAB+ oraz miniwieże.

Article

W poniedziałek, 14 lutego radiowa Jedynka rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do "Jedynej takiej loterii". To nowa zabawa na antenie Programu Pierwszego Polskiego Radia.

Aby wziąć udział w loterii, trzeba wysłać do stacji SMS na numer 72862 (koszt: 2,46 zł z VAT). W treść wiadomości należy wpisać słowo "JEDYNKA" oraz podać swoje imię i nazwę miejscowości. Jak informuje rozgłośnia, prawidłowo zgłoszony SMS bierze udział w trzech losowaniach: nagród dziennych (do wygrania radio DAB+), tygodniowych (miniwieża) oraz nagrody głównej (samochód). Każdy uczestnik może wziąć udział w loterii dowolną liczbę razy. Zgłoszenia są przyjmowane do 13 marca.

Informację o laureacie nagrody dziennej będzie można usłyszeć w "Sygnałach dnia" (godz. 6-9), tygodniowej w poniedziałkowym "Ekspresie Jedynki" (godz. 15-18), a nagrody głównej, ostatniej nagrody dziennej oraz ostatniej tygodniowej - w audycji specjalnej, która rozpocznie się w Jedynce w poniedziałek, 14 marca po godz. 9.

Loteria jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 18 lat.

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w Internecie (m.in. w social mediach), telewizji i Polskim Radiu. Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów i kampanię reklamową odpowiada Polskie Radio.

Słuchalność Jedynki poniżej 5 proc.

W 2020 r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu RTV i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.

Z badania Radio Track wynika, że w okresie od listopada 2021 r. do stycznia 2022 r. Jedynka miała 4,9 proc. proc. udziału w rynku słuchalności.

Dołącz do dyskusji: Radiowa Jedynka z nowym konkursem. Do wygrania są odbiorniki DAB+ oraz samochód

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jasne
Konkursy to prosimy na stanowisko prezesa Polskiego Radia, dyrektora a nie dla słuchaczy. Dwa lata zarządów, które doprowadziły do największego kryzysu wizerunkowego PR to chyba za długo? Roszady personalne, prezenterzy ośmieszający zawód dziennikarza (polski język trudna język), prymitywizacja przekazu, źle realizowana misja, łamanie przepisów, kumoterstwo, układy, cwaniactwo.
odpowiedź
User
A mnie się podobuje
Przetłumaczę plakat: nagroda dzienna radio dab+, tygodniowa wieża Yamaha (4szt, więc przez 4 tygodnie) i autko. No git, mało kto by na to wpadł. Brakuje jeszcze snikersów w kolorze orange, zeby rzucac w słuchaczów na antenie, co niczego nie wylosowali... I to wszystko za 2,50PLN
odpowiedź
User
A mnie nie
Zamiast konkursów transparentność, uczciwość, kultura, misja publiczna bo tego co kot napłakał. Nie rozdawnictwo, za publiczne pieniądze. Nie znajomi tygryska w zarządach i antenach.
odpowiedź