SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jennifer Lopez stworzyła własną markę alkoholu. Jej fani są oburzeni

Znana amerykańska aktorka i piosenka Jennifer Lopez wypuściła na rynek własną markę alkoholi. Jej fani przypominają, że wcześniej chwaliła się tym, że zrezygnowała z picia wyskokowych napojów i obiecała wspierać swojego męża, Bena Afflecka, który boryka się z uzależnieniem od wysokoprocentowych trunków.

Jennifer Lopez ogłosiła na Instagramie, że założyła markę Delola Spritz. Do postu dołączyła film, na którym delektuje się napojem alkoholowym na wybrzeżu Włoch w otoczeniu znajomych.

"Tajemnica wyszła na jaw! Z dumą dzielę się z Tobą Delola Spritz, moją nową kolekcją unikalnych spritzów gotowych do rozkoszowania się" - napisała gwiazda.

 

53-letnia Jennifer Lopez w filmie występuje w roli amerykańskiej pin-up girl w białej koszuli zawiązanej nad pępkiem i krótkiej biało-żółtej mini spódnicy w paski.

Jennifer Lopez: Uwielbiam bawić się z przyjaciółmi

Skąd taka nazwa trunków? Lola to dawne przezwisko Jennifer, które "odzwierciedla jej bardziej zabawną, beztroską stronę” - ujawniono w komunikacie prasowym.

- Uwielbiam bawić się i relaksować z przyjaciółmi, ale nigdy nie znalazłam napoju, który byłby dla mnie odpowiedni. Szukałam czegoś, czym mogłabym się cieszyć, co pasowałoby do przemyślanego sposobu, w jaki żyję. Kiedy go nie znalazłam, postanowiłam stworzyć Delolę - wyznała gwiazda. Dodała, że chciała stworzyć napój, który ma "lepsze składniki, lepszy smak i mniej kalorii niż tradycyjne koktajle".

- Każdy napój jest zamknięty w pięknej szklanej butelce i gotowy do podania. Wystarczy go polać lodem i cieszyć się nim - zachwala aktorka.

Netflix zapowiada filmy z gwiazdorską obsadą - Julią Roberts, Nicole Kidman, Chrisem Hemsworthem, Jennifer Lopez

Koktajle Jennifer Lopez są dostępne w trzech wersjach

Napój sprzedawany jest w szklanych butelkach. Butelka Delola ma wytłoczony herb Delola, który został zainspirowany herbem Bronxu, rodzinnego miasta Jennifer. Wokół etykiety są też lwy i winorośle.

Pierwsze koktajle są dostępne w trzech wersjach: "Bella Berry Spritz" z nutami czerwonych jagód, hibiskusa i cytrusów, "Paloma Rosa Spritz", wytwarzana z grejpfruta, czarnego bzu i wysokiej jakości tequili oraz "L'Orange Spritz" z pomarańczy, marakui i likieru amaro.

Delola jest już od kwietnia sprzedawana w delikatesowych sklepach spożywczych i alkoholowych, restauracjach i barach w Stanach Zjednoczonych, ale już niedługo będzie wprowadzana też na inne rynki. Zestaw trzech koktajli można kupić w sklepie internetowym w USA za około 70 dolarów.

"Jestem bardzo rozczarowana"

Fani gwiazdy są oburzeni jej pomysłem. Jennifer Lopez od 20 lat podkreśla, że zrezygnowała z alkoholu i nikotyny. – Rujnują skórę, prowadząc do jej odwodnienia – mówiła aktorka. Ale nie tylko o to chodzi. Mężem Jennifer jest Ben Affleck, który od lat zmaga się z uzależnieniem od alkoholu. Internauci zarzucają aktorce, że miała wspierać męża w wychodzeniu z nałogu, a tymczasem zaczyna firmować swoim nazwiskiem wysokoprocentowe alkohole.

- Jestem rozczarowana i zdezorientowana narracją JLo, że nie pije alkoholu i jakie korzyści wynikają z niepicia. A jej partner jest trzeźwy? Nieważne, jaki rodzaj „dobrych dla ciebie składników” znajduje się w alkoholu, to nadal toksyna rakotwórcza. Poza tym byłoby naprawdę fajnie, gdyby mogła pokazać, że nadal potrafi cieszyć się życiem przy napoju bezalkoholowym. Znowu gwiazdy i Hollywood narzucają narrację, że trzeba spożywać alkohol, żeby dobrze się bawić i cieszyć życiem. Gdyby to była marka napojów bezalkoholowych, trzeźwe dziewczyny byłyby tym podekscytowane. Teraz to tylko kolejna marka alkoholowa gwiazd. Zawsze byłam fanką JLo, ale bardzo mnie rozczarowała - napisała jedna z fanek pod filmem gwiazdy na Instagramie.

- To chyba nie jest najlepszy sposób na wspieranie trzeźwości męża. Byłoby mi miło, gdybyś stworzyła markę bez alkoholu. Nie ma nic dobrego w alkoholu - skomentowała inna internautka.

Magda Gessler jak Jennifer Lopez reklamuje grę mobilną „Coin Master”

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Jennifer Lopez stworzyła własną markę alkoholu. Jej fani są oburzeni

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fgh
Nie rozumiem przecież alkohol jest vege.
odpowiedź
User
Ryszard Bobina
Bimber "Renifer Dżopez", nowy meksykański trunek. Tequilo, bój się!!!
odpowiedź
User
demis
Fani bywają zwyczajnie głupi. Ot co.
odpowiedź