SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz w kampanii „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie” (wideo)

Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię społeczną „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie”. W ramach akcji są emitowane spoty, w których występują profesorowie Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz.

Zbigniew Lew-Starowicz, Jerzy Bralczyk

Zbigniew Lew-Starowicz, Jerzy Bralczyk

Kampania „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie” zachęca do racjonalnego używania energii elektrycznej poprzez wyłączanie korzystających z niej urządzeń zawsze wtedy, kiedy ich działanie nie jest niezbędne. Organizujące akcję Ministerstwo Środowiska podkreśla bowiem, że ilość energii wykorzystywanej przez gospodarstwa domowe, poprzez emisję szkodliwych substancji powstających przy jej wytwarzaniu, wpływa na stan środowiska naturalnego i przyczynia się również do postępujących zmian klimatu.

W kampanii wykorzystywane są spoty (emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych), w których profesorowie Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz rozmawiają o językowo-emocjonalnych aspektach włączania i wyłączania. W ramach akcji ruszy też serwis internetowy, w którym będzie można m.in. znaleźć porady inspirujące do oszczędzania energii. Działania będą też prowadzone na portalach Facebook i Pinterest.

Kampania potrwa do połowy listopada. Ministerstwo Środowiska finansuje ją ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz w kampanii „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie” (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan
Kolejna absurdalna kampania za publiczne pieniądze. Skutek będzie zerowy, ale któraś z firm producenckich zarobiła pewnie kilkadziesiąt tysięcy.
8 8
odpowiedź
User
jerry
kampania jest ważna i mądra. obawiam się, że za mądra dla przciętnych telewidzów jedynie słusznej stacji i słuchaczy jedynie dozwolonego radia...
8 9
odpowiedź
User
tadek
straszne. okropnie spaprane. choć pomysł moze i fajny
8 8
odpowiedź
User
Kork
Pomyślmy ile prądu na to poszło :)
8 8
odpowiedź
User
medaline urbaniak
Dobry pomysł i ciekawe nazwiska. Jedynie nazwę zmieniłabym na krótszą i bardziej chwytliwą. ale ogólnie na + ;)
8 8
odpowiedź