SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jestem wspólną ekspresją” w kampanii lustrzanek Nikon (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa lustrzanek cyfrowych Nikon D5200, D5100 i D3200. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Jestem wspólną ekspresją”, przygotowały firmy Jung von Matt/Spree, Walk Creative i Maxus.

Kampania reklamowa lustrzanek Nikon D5200, D5100 i D3200 podkreśla, że pozwalają one użytkownikom rozwijać swoje możliwości kreatywne w robieniu zdjęć oraz umożliwiają bezprzewodowe przesyłanie fotografii - za pomocą adaptera WU-1a - do urządzeń mobilnych i szybkie publikowanie ich np. w internecie.

Akcja - zaplanowana do 22 grudnia - obejmuje telewizję (kanały tematyczne, m.in.: z oferty TVP, TVN, Canal+, Discovery i Atmediów), internet (serwisy wideo, w tym TVN Player, Onet VOD i Ipla.tv, serwisy fotograficzne i filmowe) oraz kina (sieci Multikino, Cinema City i Helios, kina z oferty Kinads).

Spot przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree, a jego adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Walk Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: „Jestem wspólną ekspresją” w kampanii lustrzanek Nikon (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl