SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują Cyfrowy Polsat i Plus (wideo)

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, znani z roli pary w serialu „Kasia i Tomek”, zostali twarzami kampanii reklamowej SmartDomu, wspólnej usługi Cyfrowego Polsatu i Plusa. Aktorzy wystąpią w spotach przygotowanych przez agencją Grey Group.

Article

Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie, na wczorajszej konferencji prasowej podkreśliła, że już na początku prac nad kampanią pojawił się pomysł na zatrudnienie w niej Brodzik i Wilczaka. Uznano, że oboje najlepiej pasują do wizerunku marki SmartDom. - To ciepła, rodzinna, autentyczna, para z dużym poczuciem humoru - tłumaczy Białkowska.

>>> SmartDom wspólną ofertą Cyfrowego Polsatu i Plusa. 240 zł zniżki w ciągu dwóch lat

Brodzik i Wilczak wystąpią w serii reklam telewizyjnych SmartDomu. Będą w nich w zabawnych, domowych sytuacjach pokazywać, jakie korzyści płyną z posiadania kilku usług Plusa i Cyfrowego Polsatu. Aktorzy 10 lat temu wystąpili w roli pary w serialu komediowym TVN „Kasia i Tomek”. Dotąd odmawiali jednak wspólnych występów w reklamie.

Akcja reklamowa SmartDomu od 18 lutego będzie prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne) i internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Youtube.pl, ipla.tv, strony Netshare, wyszukiwarki, serwisy społecznościowe, blogosfera), a w kolejnych tygodniach obejmie także radio (rozgłośnie ogólnopolskie), prasę (TV guide’y, tygodniki opinii i dzienniki) oraz nośniki zewnętrzne.

W ramach kampanii Wilczak i Brodzik będą też prowadzić bloga połączonego z facebookowymi fanpage’ami Cyfrowego Polsatu i Plusa. Znajdą się na nim wrażenia związane z korzystaniem z programu SmartDom oraz komentarze i rady w zakresie trendów w unowocześnianiu domu. Ponadto aktorzy wystąpią w serii virali internetowych, które trafią na Youtube, Facebooka i inne strony z materiałami wideo.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk. wyprodukowała firma TFP, a postprodukcją zajęło się Chimney Pot.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują Cyfrowy Polsat i Plus (wideo)

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miecz reklamy
Co za bełkot! Co za porażka!
19 8
odpowiedź
User
unbyycdeee
Ale o co chodzi???
8 9
odpowiedź
User
olo
To jakaś porażka! Czyżby na udział w reklamie Plusa był przetarg i wygrali Ci celebryci co chcieli najmniej? Hm... to chyba jeszcze taniej było zatrudnić Michała Wiśniewskiego.
10 8
odpowiedź
User
Maciek
Słabe...szczególnie druki spot, pierwszy ujdzie i dlaczego na zdjęciach wyglądają na zombie ? Ta skóra trochę zbyt nienaturalna. Poza tym oszczędność - może na starcie jest 50% drożej więc dopiero po porównaniu do również łączonych usług np. od Orange czy operatora kablówki okaże się gdzie jest korzystniej. Np. telewizja + net od kablówki, abonament telef. bez telefonu z brakiem limitu ~ 29 zł.
12 9
odpowiedź
User
Fckk
Cieszę się, że duet Kasia i Tomek wrócili do tv.
Powinno pomóc w promocji nowej wspólnej oferty Polsatu i plusa.
Dużo widzów napewno się ucieszy widząc ich ponownie.
9 9
odpowiedź