SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Chlebna kieruje nowym działem w G+J Polska

Wydawnictwo G+J Polska połączyło Dział Projektów Specjalnych i New-Business oraz Dział Corporate Media w nowy Dział New-Business i Corporate Media. Jego szefową została Joanna Chlebna.

Jak podano w komunikacie, powstanie tego działu to kolejny etap zmian w obszarze sprzedaży G+J, które mają na celu dostosowanie struktury do efektywniejszego funkcjonowania w obecnych realiach rynkowych. Do jego zadań należeć będzie szeroko pojęta obsługa klientów w zakresie niestandardowych przedsięwzięć biznesowych, wykorzystujących platformę G+J, do których zaliczane są eventy, projekty co-brandowe i cross-mediowe, zindywidualizowane narzędzia z obszaru custom publishing i projekty specjalne kreowane wspólnie z klientami.
 
Szefem nowego dzuału została Joanna Chlebna, która do G+J dołączyła we wrześniu br. Przez ostatnie sześć lat kierowała sprzedażą i rozwojem biznesu w Części Detalicznej BRE Banku (mBank i Aspiro).


 

Funkcję zastępcy dyrektora działu i jednocześnie szefa zespołu projektów fashion, beauty & lifestyle pełni Katarzyna Ryciak. Z wydawnictwem jest związana od 8 lat, ostatnio była zastępcą dyrektora działu Projektów Specjalnych i New-Business.
 
Szefem zespołu projektów specjalnych “National Geographic” i “Focus” został Dariusz Zieliński. Ostatnio związany był on z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie w biurze reklamy realizował niestandardowe projekty w tytułach wydawnictwa oraz był odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał też w agencji Ciszewski Public Relations.

 
Szefem zespołu projektów co-brandowych i corporate media została Aneta Nowakowska. Jest ona dyrektorem Działu Badań i Analiz G+J Polska, a ostatnio była także zastępcą dyrektora ds. strategii i rozwoju Corporate Media.

Jak już informowaliśmy, poprzednia szefowa Działu Projektów Specjalnych i New-Business Iwona Karpiuk z końcem września br. rozstała się z G+J Polska (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Joanna Chlebna kieruje nowym działem w G+J Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Izabella
Szkoda G+J... w kontekście odejścia Iwony Karpiuk - to był fachowiec. Osobie spoza branży wydawniczej trudno będzie szybko zrozumieć specyfikę tego rynku a w szczególności walczyć o kontrakty kiedy liczą się długoletnie zażyłości i znajomość ludzi w branży.
odpowiedź
User
aga
szkoda to starej gwardii, która została i nowych, którym się wydaje, że zrobią lepiej. jeśli w ogóle zrobią. ciekawe w tym wszystkim jest to, że G+J tak się zbroi do sprzedaży, tylko ... czego? Co tam dzisiaj można sprzedawać, jak się ma takie portfolio ... Szacun dla wydawców, w dwa lata rozłożyć takie tytuły na łopatki:)
odpowiedź
User
Ania
Super decyzja szefowej G+J! Zdolny i sprawdzony manadżer sprawdzi się w każdej branży, w szczególności w pokrewnej - marketing mBankowy i media zawsze miały wiele wspólnego. Współpracowałam z Joanną przez wiele lat i zawsze byłam pod wrażeniem jej profesjonalizmu. Niewielu pracowników z branży finansowej wykazuje się tak dużym wyczuciem marketingu i kreatywnością w rozwijaniu biznesu.

Jeżeli chodzi o Iwonę Karpiuk... Cóż, miałam z nią do czynienia przez pewnien czas i rzeczywiście poraziła mnie jej "fachowość", ale w okazywaniu arogancji i oczywiście w promowaniu wyłącznie samej siebie. Z tego co wiem to kilka kluczowych osób ze "starej gwardii" odetchnęło po jej wywaleniu. Powodzenia Pani Joanno!
odpowiedź