Joanna Czechowska dyrektorem marketingu Mariott International w Polsce

Joanna Czechowska objęła stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mariott International. Ostatnio pracowała w Fujifilm.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Joanna Czechowska dyrektorem marketingu Mariott International w Polsce
Joanna Czechowska

Czechowska odpowiada za marketing hoteli Mariott i Sheraton w Polsce. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Cyganik, która dalszą karierę zawodową rozwija w Austrii.

Ostatnio w Fujifilm

Joanna Czechowska do polskiego oddziału Mariott International przeszła z polskiego oddziału Fujifilm Europe. Pracowała tam 9 lat. Przez ponad  ostatnich lat pełniła funkcję project managera, PR&communications managera. Na stanowisku tym zarządzała m.in. strategią komunikacji i PR marek należących do firmy w Polsce, Czechach, na Słowacji, komunikacją korporacyjną w regionie CEE itp. W firmie tej była też PR managerem. Pracę w niej zaczynała w 2010 roku jako project specialist.

- Po 9 latach w Fujifilm przyszedł czas na nowe wyzwanie. I nową branżę - hotele. Ogromnie wszystkim dziękuję za dotychczasową współpracę. Moim kolegom i koleżankom z Fuji za kilka dobrych projektów, eventów i podróży! W 2010 roku miałam praktyki w hotelu Sheraton w Warszawie. Bardzo dobrze zapamiętałam tę pracę. Po latach wracam i jako market director będę odpowiedzialna za marketing w Polsce sieci Marriott International, do której od 2016 roku należą m.in. hotele Sheraton. Pierwszy tydzień pracy za mną, ale czuję jakbym tu pracowała już co najmniej kilka miesięcy - poinformowała Joanna Czechowska.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu