SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Pawluk na czele client leadership w Mindshare

Joanna Pawluk awansowała w domu mediowym Mindshare Polska na stanowisko dyrektora w pionie client leadership. Nowy zakres obowiązków łączy z koordynowaniem wszystkich agencji realizujących działania reklamowe dla marki Ford w Polsce.

Joanna Pawluk Article

Obecnie w zakres obowiązków Joanny Pawluk wchodzi realizacja działań reklamowych oraz przygotowanie i implementacja strategii kampanii. Oprócz tego zajmuje się doradztwem strategicznym oraz bieżącym nadzorem nad realizacją projektów mediowych. Jednocześnie kieruje pracami wszystkich podmiotów reklamowych współpracujących z marką Ford na polskim rynku, raportując bezpośrednio do dyrektora regionu CEE.

Pawluk jest związana  z Mindshare od 2011 roku. Wcześniej pracowała w Zenith Optimedia Group na stanowisku senior media plannera.

Jest absolwentką filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim, a także marketingu międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Pawluk na czele client leadership w Mindshare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl