Rumble kusi Joe Rogana. 100 mln dolarów za odejście ze Spotify

Serwis wideo Rumble zaproponował słynnemu podcasterowi ze Spotify Joe Roganowi 100 mln dolarów za wszystkie jego programy w ciągu czterech lat.

km
km
Udostępnij artykuł:

Joe Rogan to najpopularniejszy na świecie twórca podcastów, autor audycji zatytułowanej "The Joe Rogan Experience". W maju 2021 r. podpisał on kontrakt na wyłączność ze Spotify, a wartość umowy wyniosła 100 mln dolarów.

Ostatnio jednak wokół treści publikowanych przez Rogana pojawiło się sporo kontrowersji. Chodziło o podcasty, w których autor poddawał w wątpliwość informacje na temat COVID-19 i ustawiał się po stronie antyszczepionkowców. Padały też zarzuty o rasizm. W rezultacie z obecności w Spotify zrezygnował muzyk Neil Young, a także wokalistka Joni Mitchell.

W związku z powyższym Spotify zadeklarował, że zmienia swoje zasady dotyczące niektórych treści. Platforma będzie teraz podsuwać użytkownikom dodatkowe, wiarygodne źródła informacji na temat pandemii COVID-19.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/spotify-fresh-finds-polska-playlista-niezalezni-artysci-jak-pobrac,7170038642730625a ##

W reakcji na te wydarzenia ofertę Roganowi złożył podobny do YouTube i popularny wśród amerykańskich konserwatystów serwis wideo Rumble. Zaproponował mu 100 mln dolarów za wszystkie jego programy przez cztery lata.

List do Rogana, autorstwa CEO Rumble Chrisa Pavlovskiego, został opublikowany przez serwis na Twitterze. "Drogi Joe, razem z tobą, twoimi gośćmi i legionem twoich fanów pragniemy realnej rozmowy. Dlatego chcielibyśmy ci zaoferować 100 mln powodów aby uczynić świat lepszym miejscem. Może przeniesiesz wszystkie twoje nagrania do Rumble, zarówno stare, jak i nowe, bez cenzury, za 100 mln dolarów przez cztery lata?" - napisał Pavlovski.

Rogan jak na razie nie odniósł się do propozycji Rumble.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały