SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jogurty smakowe Twist promowane hasłem „Tak lepiej” i nowymi opakowaniami

Bakoma właściciel marki Twist, rozpoczęła kampanię reklamową „Tak lepiej”, w której komunikuje, że jogurty smakowe produkowane są wyłącznie na bazie zdrowego jogurtu i owoców. Działania przygotowały Upside i Exciter.

Hasło „Tak lepiej” ma podkreślać, że Twist to najlepsza i najzdrowsza opcja dla aktywnych, młodych konsumentów. Bakoma zdecydowała się również na wprowadzenie na rynek nowych opakowań Twista, stąd silna ekspozycja samego produktu w najnowszej kampanii reklamowej marki.

W pierwszym etapie komunikacji wykorzystane zostaną działania digitalowe, w drugim zaś rozpocznie się kampania w telewizji.

Za strategię i kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside, a za działania digital agencja Exciter.

Dołącz do dyskusji: Jogurty smakowe Twist promowane hasłem „Tak lepiej” i nowymi opakowaniami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl