SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

John Domas opuszcza Euro RSCG Warsaw

Euro RSCG Poland umacnia struktury zarządcze - trzy nominacje na stanowiska dyrektorów zarządzających.

Agencja Euro RSCG Poland poinformowała wczoraj o awansach w zarządach trzech spółek, związanych z decyzją Johna Domasa, dyrektora zarządzającego Euro RSCG Warsaw, o podjęciu wyzwań na rynku międzynarodowym i wyjeździe z Polski.

“Chciałbym podziękować Johnowi za jego wyjątkowy wkład w budowanie silnej pozycji Euro RSCG w Polsce. Euro RSCG Warsaw, zarządzana przez ostatnie pięć lat przez Johna, stała się jedną z najbardziej cenionych agencji w Polsce i przyczyniła się do wielu sukcesów naszych klientów” – powiedział Gilles Berouard, Regional CEO Euro RSCG Worldwide.

- „Czas spędzony z Euro RSCG Warsaw był dla mnie wspaniałym przeżyciem i zawodową przygodą” – dodał John Domas – „jestem dumny ze wszystkich naszych osiągnięć i będzie mi brakować tych wspaniałych ludzi, z którymi pracowałem”.

Piotr Badowski, współzałożyciel i dyrektor zarządzający agencji Dialog Galicja (od kwietnia 2004r. pod nazwą Euro RSCG 4D), wyróżnionej tytułem Agencji Roku 2001 obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego Euro RSCG Warsaw.

“W dzisiejszych czasach marketerzy potrzebują więcej, niż samej dobrej reklamy i promocji. Dlatego za cel stawiam sobie i całemu zespołowi dostarczanie naszym klientom zintegrowanych, kreatywnych rozwiązań biznesowych, w celu budowy ich marek i zwiększania skuteczności kampanii. Chcę, aby Euro RSCG Warsaw stała się niekwestionowanym liderem swoje branży” – powiedział Piotr Badowski, nowy dyrektor zarządzający Euro RSCG Warsaw i wiceprezes Euro RSCG Poland.

Antoine Kolendowski, General Manager Euro RSCG Marketing House od 2001, wcześniej zatrudniony w Ogilvy & Mather Direct i GGK Direct, awansuje na stanowisko dyrektora zarządzającego Euro RSCG 4D.

Natomiast Przemysław Orłowski, Client Service Manager w Marketing House od 1998 i Client Service Director w Euro RSCG Marketing House  awansuje na stanowisko dyrektora zarządzającego Euro RSCG Marketing House.

“Najcenniejszym zasobem naszych agencji są ludzie i dlatego dążymy do rozwoju ich umiejętności i podejmowania nowych wyzwań w strukturze Euro RSCG. Antoine i Przemysław udowodnili, że są wyjątkowo utalentowanymi menadżerami i dlatego powierzamy im odpowiedzialność za dalsze umacnianie czołowej pozycji Euro RSCG w Polsce”, powiedział Jerzy Motz, prezes Euro RSCG Poland.

Zmiany wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2006 roku.

Od marca br. Euro RSCG Poland tworzy pięć spółek: Euro RSCG Warsaw (reklama klasyczna), Euro RSCG 4D (marketing services), Euro RSCG Marketing House (marketing technologiczny), Digital One (usługi interaktywne) oraz Sensors (public relations).

Piotr Badowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG Warsaw - posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w usługach reklamowych i marketingowych.

Karierę zawodową rozpoczął w 1991 roku w „Życiu Warszawy”, gdzie był odpowiedzialny za stworzenie działu promocji i zarządzanie budżetem marketingowym. W 1993 roku związał się z branżą reklamową. Przez kolejne lata był głównym specjalistą ds. marketingu i promocji w agencji Young & Rubicam, a następnie w GGK. W 1996 roku założył lokalny oddział Ogilvy & Mather Direct i dzięki wsparciu sieci wprowadzał na polski rynek wyspecjalizowane działania marketingu bezpośredniego.

W 1997 roku został współudziałowcem w Dialog Galicja i Grupie Galicja, która w 2001 roku pozyskała międzynarodowego inwestora HAVAS i przekształciła agencję Dialog Galicja w Euro RSCG Dialog (od kwietnia 2004r. Euro RSCG 4D), odtąd będącą częścią sieci Euro RSCG Worldwide.

Badowski studiował na Wydziale Filologii Włoskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Piotr jest żonaty, posiada dwójkę dzieci. Lubi sporty, dzięki którym może przebywać w otoczeniu natury i odkrywać dalekie zakątki świata.

Antoine Kolendowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG 4D - posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży marketing services. Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 roku w firmie Renault Polska, przez kolejne lata pracował w agencji GGK Direct, a następnie w Ogilvy & Mather Direct.

W latach 1997 – 2001 Antoine dołączył do agencji Dialog Galicja (od kwietnia 2004r. Euro RSCG 4D) na stanowisko Client Service Director, gdzie nadzorował projekty realizowane dla PKO BP, Auchan, Peugeot, Polkomtel S.A., PKN ORLEN. W latach 2001 - 2005 zarządzał agencją Marketing House.

Kolendowski ukończył nauki polityczne na uniwersytecie w Lozannie, jest absolwentem Institute of Direct Marketing w Londynie. Czas wolny spędza aktywnie, nurkując i jeżdżąc ekstremalnie na nartach.

Przemysław Orłowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG Marketing House - posiada prawie dziesięcioletnie doświadczenie w usługach marketingowych. Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku w strukturach Grupy Galicja, gdzie był odpowiedzialny między innymi za nadzór pierwszych projektów z zakresu marketingu bezpośredniego. Od 1998 roku związany z Marketing House. Najpierw jako Client Service Manager, a od roku 2001 Client Service Director. Był odpowiedzialny za pozyskanie i nadzór nad wszystkimi najważniejszymi projektami realizowanymi przez agencję. Za programy zrealizowane dla ICI Paints Pilawa, Unilever Polska oraz Boehringer Ingelheim, agencja Euro RSCG Marketing House otrzymała w ciągu ostatnich lat nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego Złota Strzała i Boomerang.

Orłowski studiował na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest żonaty, ma dwie córki. Każdą wolną chwilę stara się poświęcać swojej rodzinie. Lubi narty i literaturę.

Dołącz do dyskusji: John Domas opuszcza Euro RSCG Warsaw

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl