Julia Nowak i Alek Frydrych w zespole kreacji oS3

Julia Nowak (art director) oraz Alek Frydrych (copywriter) dołączyli jako team kreatywny do zespołu agencji oS3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Julia Nowak i Alek Frydrych w zespole kreacji oS3
Julia Nowak i Alek Frydrych

Julia Nowak i Alek Frydrych dołączyli do zespołu kreatywnego oS3, za który odpowiadają Michał Kobierzewski, executive creative director oraz Radek Dudzic, creative director.

Nowak i Frydrych będą odpowiedzialni za tworzenie konceptów kreatywnych dla nowych klientów agencji. - W planach mamy dalszą rozbudowę zespołów kreatywnych w agencji - zaznacza Michał Kobierzewski, executive creative director w agencji oS3.

Julia Nowak wcześniej pracowała w Gutenberg Networks (grupa DDB) i agencji Walk. Tworzyła projekty dla taki marek jak McDonalds, Tchibo, Browary Warszawskie czy Orlen Maraton. Studiowała scenografię na Central Saint Martins University of the Arts London.

Alek Frydrych przeszedł do oS3 z Cut the Mustard, gdzie od sierpnia ubiegłego roku był dyrektorem kreatywnym. Wcześniej związany był z agencjami Scholz&Friends, Change Integrated, Walk Digital, czy Grey Group. W branży od ponad 10 lat, zaczynał w Leo Burnett jako web designer. Jest zdobywcą wielu nagród na festiwalach reklamowych w Polsce i na świecie (Grand Prix KTR, Grand Prix Innovation i Grand Prix Kreatura, Golden Drum, Cannes Lions). Od 4 lat uczestniczy również w obradach jury KTR i Young Creatives.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication