Julia Żugaj i Wojciech Kucina wypromują szampony Garnier Fructis

Marka Garnier Fructis startuje z nową kampanią „Good Hair Day”. Do grona ambasadorów dołączają influencerka Julia Żugaj oraz tancerz i performer Wojciech Kucina.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Julia Żugaj i Wojciech Kucina wypromują szampony Garnier Fructis
Garnier Fructis Julia Żugaj i Wojciech Kucina

W ramach kampanii Garnier Fructis Julia Żugaj i Wojciech Kucina dzielą się swoimi sposobami na utrzymanie zdrowych i mocnych włosów. Akcja obejmuje digital oraz materiały POS.  

– W kampanii „Good Hair Day” zależało nam na pokazaniu, że pielęgnacja włosów może być naturalną częścią codzienności – bez presji, za to z autentyczną przyjemnością i skutecznością. Julia i Wojciech to głosy młodego pokolenia, które inspirują do działania, a jednocześnie pokazują, że troska o siebie to nie trend, tylko realna potrzeba – podkreśla Magdalena Rzepnicka, dyrektor marketingu Garnier.

Pierwsza fala kampanii została zaplanowana na czerwiec, kolejna na wrzesień i październik.

Za kreację odpowiada VML Poland. Agencją współpracującą z ambasadorami kampanii jest Enyo. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej