SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchips

Z okazji zbliżającego się 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy powstała wyjątkowa edycja limitowana Crunchips (Lorenz) w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.

Article

Marka Crunchips (Lorenz) po raz trzeci została sponsorem Finału WOŚP. - Crunchips to marka, która pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią i chęcią działania. Wartości te naturalnie łączą nas z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, dlatego z nieskrywaną radością ponownie jesteśmy w gronie marek, które wspierają 32. Finał. Chcemy inspirować młodych ludzi do działania i pokazywać im, że pomoc ma sens – mówi Karolina Zaborowska, brand manager marki Crunchips.

Jednym z efektów zaangażowania marki w 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest edycja limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez samego Jurka Owsiaka. Rozpoznać je można po charakterystycznej, kolorowej szacie graficznej i czerwonym serduszku Fundacji. Chipsy z Edycji Limitowanej są już dostępne w sklepach w dwóch wariantach smakowych: Bekon i Asian Style.

- W tym roku postawiliśmy na warianty smakowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów. Bekon jest jednym z kultowych smaków mięsnych - od razu przypadł do gustu naszym konsumentom. Z kolei Asian Style to propozycja dla miłośników oryginalnych i wyrazistych smaków świata – wyjaśnia Karolina Zaborowska.

Aby zmniejszyć zużycie plastiku, opakowania Crunchips z edycji limitowej zostały wyprodukowane z cieńszej folii, niż standardowe opakowania - o czym informuje ikona „Our Mission: #Less plastic”. Na froncie paczki znajdziemy również ikony odpowiedzialności, informujące o tym, że są to m.in. produkty bezglutenowe.

Marka Crunchips ponownie planuje szeroko zakrojoną kampanią marketingową m.in. w telewizji, digitalowych kanałach komunikacji czy sklepach, a także działaniami z influencerami.

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP jest „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. 
 

Dołącz do dyskusji: Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchips

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Początek lat 90-tych
Rupta co chce ta-no to zrobił.
odpowiedź
User
dwir
Aby melon był złoty a mrówka cała
odpowiedź