SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Just Health Club

Agencja Just koncentruje farmaceutyczne know-know w jednym zespole - Just Health Club.

- Biorąc pod uwagę wysokie kompetencje agencji w tym szczególnym segmencie rynku, wymagającym unikalnych rozwiązań w sferze kreacji i komunikacji, Just koncentruje działania dedykowane obsłudze marek tego sektora w nowej strukturze Just Health Club. Obserwacja kierunków rozwoju rynku, na którym rosnąca liczba marek stara się pozycjonować na styku oddzielnych dotąd segmentów: leków OTC, kosmetyków, produktów higieny osobistej i żywności funkcjonalnej sprawia, iż Just Health Club spogląda szerzej na bazę potencjalnych klientów. Dotychczasowe doświadczenie agencji w komunikowaniu walorów nowych produktów, bądź nowych, unikatowych koncepcji, plasują Just Health Club w roli agencji specjalizującej się w obsłudze marek, których osobowość tworzy się z kombinacji etycznego nimbu, technologicznego zaawansowania, ponadczasowego piękna oraz intymnej bliskości - powiedział  Jacek Jurek, prezes i dyrektor kreatywny Just.

Nową strukturą mają zarządzać menedżerowie od lat związani z agencją - Agnieszka Olszewska z oddziału warszawskiego oraz Justyna Rusinowicz z oddziału poznańskiego.

W lipcu do grupy dołączy Marcin Dzioba, dotąd zatrudniony na stanowisku starszego specjalisty w Dziale Rozwoju Produktów w GlaxoSmithKline Pharmaceuticals.

Dzioba, absolwent chemii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, studiów podyplomowych z zakresu marketingu strategicznego w przemyśle farmaceutycznym oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu wesprze Just Health Club ładunkiem wiedzy merytorycznej, niezbędnej do precyzyjnego i skutecznego komunikowania walorów marek z obszaru health & beauty.

Najważniejsze projekty zrealizowane do tej pory dla klientów z tej kategorii to dla marek: Rutinoscorbin, Ibuprom, Capivit, Sudafed, Etopiryna i Lioton.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Just Health Club

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl