SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Just po 10 latach traci obsługę piwa Warka, teraz będzie je reklamować Lvov

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-reklamową marki piwnej Warka. Do współpracy wybrała agencję Lvov - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

Katarzyna Sośnierz, creative director i współzałożycielka agencji Lvov, potwierdziła wygraną tej agencji w przetargu na kompleksową obsługę marki Warka. Zapytana o czas trwania umowy i zakres współpracy, poinformowała Wirtualnemedia.pl, że negocjacje jeszcze trwają.

Tym samym kończy się dziesięcioletnia współpraca agencji Just z marką Żywiec - pracowała dla niej od 2005 roku, a w 2009 roku utrzymała to zlecenie w przetargu.

W zakończonym właśnie przetargu wzięły udział agencje Hand Made, Heart & Brain, Just, Lvov, Grandes Kochonos i Ogilvy & Mather. W ostatnim etapie pozostały Lvov i Ogilvy & Mather. To właśnie koncepcje tych dwóch agencji skierowano do badań konsumenckich.

Jedną z ostatnich aktywności reklamowych przygotowanych od strony kreacji przez agencję Just była letnia kampania Warki Radler - promowano wówczas m.in. sponsorowaną przez ten brand imprezę Run Zero. Warkę z kolei wspierano w wiosennej kampanii podkreślającej bogatą historię i klasyczny charakter tej marki. Z racji globalnej przynależności do koncernu Heineken Warka jest promowana od niedawna przy meczach Ligi Europy.

Agencja Lvov działa od roku, jej założycielami i szefami są Katarzyna Sośnierz i Wojciech Dagiel.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Just po 10 latach traci obsługę piwa Warka, teraz będzie je reklamować Lvov

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Warka to nie piwo! To napój piwopodobny powstały na bazie wody, spirytusu i aromatów identycznych z aromatem piwa.
13 9
odpowiedź
User
Newsman
I taka młoda, roczna agencja bez dorobku wygrała przetarg... zaiste dziwny jest polski rynek.
10 9
odpowiedź
User
ooa
od dekady nie piłem żadnego marketowego sikacza... tylko rodzime browary regionalne i prawdziwe nieutrwalane PIWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 9
odpowiedź
User
Ewaryst Fedorowicz
Bardzo zdolni ludzie wygrali z fabryką. Miłe.
9 9
odpowiedź
User
ten_co_wie_jak
Ogilvy & Mother... Już nawet tutaj zatrudniają niedouczoną gimbazę do pisania tzw treści???
8 8
odpowiedź