SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Justyna Goraj szefową marketingu mobility Shell Polska

Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu mobility Shell Polska. Z firmą związana jest od 15 lat.

Justyna GorajArticle

Goraj będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych dla sektora mobility w Polsce, a także wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju w obszarze oferty paliwowej i programu lojalnościowego Shell ClubSmart.

Justyna Goraj w Shellu od 15 lat

Justyna Goraj pracuje w Shell Polska nieprzerwanie od ponad 15 lat. Przez ostatnie 3 lata była odpowiedzialna za działania marketingowe w dziale olejów i smarów, w szczególności za współpracę z OEMami (Original Equipment Manufacturer, czyli producent oryginalnego sprzętu) i dystrybutorami oraz za komunikację z autoryzowanymi i niezależnymi warsztatami samochodowymi.

Wcześniej pełniła funkcję menedżera do spraw marki i komunikacji, między innymi Shell Helix – wiodącej marki na rynku olejów silnikowych oraz account menedżera w zakresie CRT.

Justyna Goraj ukończyła studia licencjackie na kierunku marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz magisterskie z zakresu dziennikarstwa i nauk politycznych również na Uniwersytecie Warszawskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Justyna Goraj szefową marketingu mobility Shell Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl